Гаманці, іграшки та тепловізор: в Укрзалізниці повідомили, що забувають пасажири у вагонах

Укрзалізниця знаходить і повертає власникам 63% речей, забутих у поїздах під час мандрівки. Про це розповіли в пресслужбі Укрзалізниці.

Так, від початку року пасажири 1370 разів звертались до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі. Серед незвичних згуб були номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, тепловізор, рулон лінолеуму, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння, шахова дошка.

Топ-5 речей, які пасажири найчастіше забувають у поїздах

Втім найчастіше пасажири забувають у поїздах гаманці, іграшки, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники та ключі.

«Радимо перед виходом з вагона зайвий раз провести „переоблік“ саме цих речей у кишенях і валізах. А якщо вже так сталося, що ви загубили в нашому поїзді дуже важливу для вас річ — не хвилюйтесь, опишіть її за формою або звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером 0 800 503 111», — зазначають в Укрзалізниці.

Повідомлення можна написати через форму зворотного звʼязку в застосунку у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger.

До слова, у листопаді 2022 року у вестибюлі Центрального залізничного вокзалу Києва відкрили перший офіційний мерч-шоп від «Укрзалізниці». В асортименті — близько 50 найменувань, які доставлятимуть по Україні та світу.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *