Киянам повернули близько 30 млн гривень за неякісні послуги

Найчастіше кияни скаржаться на низьку температуру теплоносія

Куди звертатися киянам, якщо вони не задоволені якістю комунальних послуг, нагадав мешканцям столиці мер Віталій Кличко під час брифінгу.

«Ініціювати таку перевірку роботи комунальних служб кияни можуть звернувшись до Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ – за номером 1557. Або на сторінку служби в Facebook», — зазначив Віталій Кличко.

Серед найбільш частих порушень, що виявляють інспектори, — неналежне утримання будинків та прибудинкових територій. А також — неякісне надання послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання.

Житлово-комунальна інспекція працює в Києві вже 5 років. Протягом цього року інспекція здійснила близько 2 тисяч перевірок. За їх результатами комунальні служби усували недоліки в своїй роботі або робили перерахунок киянам за неякісні чи ненадані послуги.

Сума, яку фактично повернули людям, склала майже 30 мільйонів гривень.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *