У Києві з’явилася ще одна національна торговельна платформа для українських виробників з натуральними продуктами. По вул. Саксаганського відкрився перший магазин нової торговельної мережі «Сім’я маркетів Villa Milk».
Створення власної торговельної мережі українським виробником є економічно обґрунтованим кроком. Великі супермаркети часто пропонують фінансові-кабальні умови для співробітництва, які не можуть прийняти українські крафтові компанії.
Але саме супермаркети часто формують структуру споживання покупців. Тож створення власної торговельної мережі дозволяє виробникам знайти своїх покупців, і запропонувати їм широкий асортимент товарів.
-Зробити національну торговельну платформу з певними стандартами якості продукції»: тільки натуральні продукти, виключно вітчизняного виробництва, і звичайно, обслуговування покупців на європейському рівні, — пояснюють свій концептуальний підхід у мережі «Сім’я маркетів Villa Milk».
Сім’я в назві мережі показує соціальний взаємовідносини між виробниками та їх покупцями. Фірми, що випускають натуральну продукцію без консервантів та барвників дбають про здоров’я та довголіття своїх покупців та їх сімей, а споживачі підтримують вітчизняне виробництво. Такий соціально-економічний зв’язок – запорука успіху та розквіту українського суспільства.
Асортимент нового магазину «Сім’я маркетів Villa Milk» приємно здивує: різноманітна молочна продукція Villa Milk, крафтові сири та ковбаси, пекарня, кондитерський цех та кулінарія.
Зручне світле приміщення, торговельне обладнання з використанням натуральних матеріалів, затишне кафе європейського рівня. Все це сприятиме, щоб покупці провели в магазині час та повернулися знову з дітьми та друзями. Створення таких економічних проектів з соціальною філософією сприятиме економічному розквіту держави та підвищенню якості життя українців.
Вікторія Бабич-Вепрєва
Використання матеріалів сайту лише з активним посиланням на vechirniy.kyiv.ua
Sourse: vechirniy.kyiv.ua