«Docudays UA популяризує документальне кіно, де стираються межі між художньою вигадкою і реальністю. А події останнього року показали, що справжнє життя часом захоплює сильніше за будь-яку драму, трилер чи бойовик. Для анонсування цієї події агенція Gres Todorchuk створила pro bono креативний проєкт у рамках загальної комунікації фестивалю, — розповіла Ярослава Гресь. — Цю рекламу неможливо не помітити. Як і реальне життя, що відбувається просто зараз на наших очах».
Через карантинні обмеження Docudays UA вдруге відбудеться онлайн. Глядачі мають змогу подивитися понад 100 фільмів в онлайн-кінотеатрі, а також долучитися до дискусій та воркшопів. Детальніше про програму фестивалю.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua