Управління туризму та промоцій розробило концепцію маркетингової стратегії розвитку туризму у м. Києві, яку представили на засіданні координаційної ради по туризму та іміджевій політиці під головуванням заступниці голови Київської міської державної адміністрації Марини Хонди.
— Наше місто з кожним роком стає все привабливішим для туристів, але для постійного сталого розвитку цієї галузі, у міста має бути чітка маркетингова стратегія, концепцію якої сьогодні було презентовано, — зазначила Марина Хонда. — В склад координаційної ради входять представники туристичного бізнесу, які є локомотивом розвитку цієї галузі. Їхні думки та зауваження будуть враховані для формування повноцінної стратегії. Адже тільки постійний діалог влади, громади та бізнесу забезпечить розвиток туристичної галузі столиці.
В стратегії Управлінням було:
- представлено систему позиціонування туристично привабливих місць Києва;
- виділено ключові цільові аудиторії і основні канали та інструменти промоції;
- розписано методики збору та аналізу інформації;
- визначено головні проблеми;
- на основі вищезазначеного розроблено план дій маркетингового просування туристичного Києва та підхід до його реалізації;
- після чого запропоновано ключові індикатори контролю ефективності зазначених заходів.
Зокрема, було виділено 9 особливостей Києва для туристів: революціонер, тусовщик, дослідник, містик, споглядач, гурман, романтик, новатор та здоров'я.
Ознайомитись з презентацією маркетингової стратегії розвитку туризму у м. Києві
Маркетингову стратегію розвитку туризму в місті Києві було розроблено Управлінням туризму та промоцій на виконання Міської цільової програми розвитку туризму в місті Києві на 2019 — 2021 роки. Наразі вона пропонується до обговорення і якщо Ви маєте пропозиції чи зауваження — їх обіцяють врахувати.
Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал "Вечірнього Києва" у Telegram та Facebook.
Sourse: vechirniy.kyiv.ua