Фахівці консультуватимуть з низки питань у сфері житлово-комунальних послуг.

З міркувань безпеки центр змушений був припинити прийом громадян після запровадження воєнного стану. У концерні звертають увагу киян, що найбезпечніше вирішувати питання під час воєнного стану дистанційно, через наявні канали обслуговування: телефон, скриньки для прийму звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці

Спеціалісти радять записуватися на прийом до фахівців сервісних центрів у разі нагальної необхідності, зокрема, для надання, отримання, підписання оригіналів документів для:

  • укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг та реструктуризації заборгованості;
  • отримання довідок та завірених копій документів;
  • проведення звіряння за нарахуваннями та оплатами за великий проміжок часу.

Особистий прийом здійснюватиметься винятково за попереднім записом із понеділка до п’ятниці з 10:00 до 15:00 за адресами:

  • вул. Миропільська, 13-А (Дніпровський р-н)
  • вул. Довженка, 10 (Шевченківський р-н).

Запис на прийом відкрили вже з 15 квітня на сайті ЦКС або за телефоном (044) 247-40-40.

Нагадаємо, устолиці тариф на гарячу воду не змінять до 31 травня. Відповідне рішення сьогодні підтримали депутати Київради.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

ОСТАВЬТЕ КОММЕНТАРИЙ

Please enter your comment!
Please enter your name here