Для споживачів підготували алгоритм дій
З 16 січня у Києві, як і по всій Україні, з 16 січня 2021 року починав діяти закон про обов’язкове спілкування з клієнтами українською мовою у сфері обслуговування. Мовний омбудсмен Тарас Кремінь пояснив, що робити, якщо закон порушується.
Якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене:
У скарзі обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги, який саме суб’єкт/працівник суб’єкта, коли, за якою адресою, яким чином порушив право скаржника. Рекомендуємо також додати докази на підтвердження.
Письмову скаргу потрібно підписати та вказати дату. А в електронній скарзі необхідно вказати електронну скриньку, на яку надішлють відповідь. Можна вказати дані про інші способи зв’язку із заявником. Підпису в електронному зверненні не потрібен.
Скарги можна подавати протягом шести місяців з моменту порушення права на обслуговування державною мовою.
Ми вже писали,як за «здрастє» та «кофій са слівкамі» кав`ярні можуть і оштрафувати
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua