Триватиме «пряма лінія» з 12:00 до 13:00. Дзвінки від мешканців будуть прийматися за номером «15-51».
Зокрема, у телефонному режимі можна буде поспілкуватися на такі теми:
- стан ліфтового господарства;
- ремонт покрівель, фасадів і під’їздів житлових будинків;
- санітарне очищення територій, ліквідація сміттєзвалищ;
- відновлення благоустрою територій після виконання ремонтних робіт;
- функціонування та технічний стан бюветних комплексів;
- робота об’єднаних диспетчерських служб;
- діяльність ритуальних служб, надання ритуальних послуг та утримання кладовищ міста Києва;
- приватизація гуртожитків та ін.
Нагадаємо, що слідкувати за спілкуванням усі охочі зможуть на сайті Контактного центру міста Києва, а також на офіційному каналі в Youtube, де відбудеться трансляція в режимі «онлайн».
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua