Як розповів заступник голови КМДА Олександр Густєлєв, завдяки розподіленню автомобільного і велопішоходного потоків Труханів острів стане безпечнішим, зручнішим і комфортнішим для відвідувачів.
«На сьогодні єдиною магістраллю на Трухановому острові між Північним мостом та Парково-пішохідним мостом є вулиця Труханівська. Нею користуються пішоходи, що гуляють островом, бігуни, велосипедисти, ролери тощо. Одночасно нею їздить автомобільний транспорт — приватний транспорт спортсменів, власників закладів харчування, гостей туристичних баз, а також, на жаль, вантажний транспорт будівельників», — зазначив Олександр Густєлєв.
Він додав, що існуюча ситуація є для всіх незручною і небезпечною. І розподілення, з одного боку, транспортного потоку, а з іншого велопішоходного — стає на часі.
«У рамках проєкту буде враховано необхідність влаштування сучасного LED-освітлення, додаткового озеленення, місць для відпочинку, велопарковок тощо. Люди з порушеннями зору зможуть безпечно і комфортно гуляти променадом, адже буде влаштована тактильна плитка. За безпекою пильнуватимуть камери відеоспостереження, які інтегровані в міську систему «Smart City», — пояснив заступник голови КМДА.
Завдяки новому променаду, за словами Густєлєва, Труханів острів стане зручнішим, доступнішим і комфортнішим для всіх киян і гостей столиці. А розташування біля Дніпра й панорами київських пагорбів і старовинного Подолу зроблять його ще й популярним туристичним місцем.
Він також додав, що вулиця Труханівська незмінно залишиться частиною вже створеного веломаршруту «Троєщина — Європейська площа» і можливою для пересування пішоходів. А для автомобільного транспорту і надалі діятимуть обмеження швидкості руху 20км/год.
Про реконструкцію на Трухановому острові журналісти «Вечірнього Києва» писали у вересні минулого року, тоді киянам представили проєкт реконструкції громадського простору та показали, як просувалось будівництво.
Михайло ЗАГОРОДНІЙ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua