Для дорожнього покриття у Дніпровському районі використовують українську наукову розробку

Нещодавно на одній із ділянок транспортної мережі на бульв. Перова, 27 (зупинка «Керченська площа») проведені ремонтні роботи дорожнього покриття з використанням модифікованої асфальтобетонної суміші. Дослідна партія асфальтобетону, до якої включений розроблений науковцями модифікатор, була виготовлена на асфальтобетонному заводі ТОВ «Дорвиробництво» (м. Бровари). 

Експлуатаційні властивості ділянки з модифікованим асфальтобетоном будуть визначені експертами Національного транспортного університету для подальшого впровадження у промислове виробництво.

За ініціативи районної Ради директорів підприємств, установ та організацій Дніпровського району та керівництва Дніпровської райдержадміністрації впроваджуються низка наукових розробок Інституту хімії високомолекулярних сполук НАН України, які можуть бути використані у комунальному господарстві. Враховуючи актуальність проблематики стану дорожньої мережі у місті Києві, однією із розробок є проєкт: «Подовження ресурсу дорожнього покриття шляхом використання термоеластопластів на основі відходів полімерів різної природи як модифікаторів бітуму і асфальтобетону».

Розроблений вітчизняний комплексний полімерний модифікатор створено на основі відходів поліетиленів та шинної гуми з використанням промислової технології виготовлення термопластичних динамічних вулканізатів (ТДВ).

За результатами проведених досліджень із застосуванням сучасної системи міжнародних стандартів “Superpave” встановлено його високу ефективність та перспективність використання у дорожньому покритті для подовження ресурсу, підвищення зсувостійкості, супротиву утворенню колійності та стійкості до дії високих температур, Оскільки модифікатор асфальтобетону виготовлено з комплексних відходів полімерів (пластик і гума), то при цьому вирішуються проблеми вторинного використання полімерних відходів і охорони навколишнього середовища.

Встановлено, що при безпосередньому введенні ТДВ у гарячу асфальтобетонну суміш щебенево-мастикового асфальтобетону марки ЩМА-20 забезпечується приріст показників міцності при стисненні (за Т = 50 оС, R50) на рівні 24-28%, що перевищує показник імпортного модифікатора SUPERFLEX (приріст R50 = 23%), який натепер використовується в Україні для підвищення якості і ресурсу дорожнього покриття.

Нагадаємо, в Оболонському районі запрацював новий світлофорний об'єкт

Марія Катаєва, фото Дніпровської РДА

«Вечірній Київ» завжди поруч – в Telegram і Facebook!

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *