Ольга КОСОВА
Курс валют, погода, музеї, місця для розваг і харчування. Це та багато іншого може дізнатися турист, який прилетів до Києва, завдяки новому терміналу.
Перший туристично-інформаційний термінал встановили в Міжнародному аеропорту «Київ» імені Ігоря Сікорського, і розмістили у зоні видачі багажу. Поки що він працює у тестовому режимі, інформація в ньому буде доповнюватись.
– В умовах пандемії багато країн відмовляються від класичного туристичного центру в аеропорту. Тому ми пропонуємо туристам цей термінал, – розповіла начальник Управління туризму та промоцій Київської міської державної адміністрації Марина Радова. – Він має зв'язок із сайтом Київського міського туристичного порталу, що надає інформацію українською та англійською мовами.
Серед підрозділів терміналу є «Розміщення», «Транспорт», «Туристичні об'єкти», «Події», «Соціальний та інклюзивний туризм». У підрозділі «Сувеніри», зокрема, пропонують кулькові ручки, браслети та чохли з логотипом Києва, пряники, книжки, а також аромат «Київський каштан», який буде доступний незабаром.
Важливою для прибулих туристів є рубрика «COVID-19», у якій пояснюються основні правила перебування у місті під час карантину, а також публікуються актуальні новини про епідеміологічну ситуацію.
Тестовий режим туристичного терміналу у аеропорту «Київ» триватиме місяць. До кінця року планується встановити ще три такі термінали в самому місті.
Нагадаємо, що Київ робить ставку на внутрішній туризм.
Sourse: vechirniy.kyiv.ua