У Києві гірлянди почали псувати квартири та лічильники: що робити

У мешканців столиці з наближенням нового року й масовим підключенням ялинкових гірлянд почалися проблеми із загорянням електропроводки та лічильниками електроенергії. І не тільки. Проблем додають клопоти на ремонт помешкання й тяганина з відновленням роботи приладів обліку.

ДТЕК Київські електромережі дали поради, що треба робити, якщо згорів або перестав працювати лічильник електрики.

Якщо ви виявили, що лічильник не працює, плавиться або димить, потрібно негайно звернутися до ДТЕК Київські електромережі для його заміни. Пошкоджений лічильник – це ризик відключення електроенергії, некоректного обліку показників і загроза короткого замикання, що може призвести до пожежі.

Поломка електролічильника може статися з різних причин – заводський брак, фізичний знос або перевищення договірної потужності. Часто одночасно з пошкодженням лічильника в квартирі пропадає електрика. Але навіть якщо світло є, важливо врахувати: продовжувати користуватися електрикою при непрацюючому лічильнику не можна.

ДТЕК Київські електромережі піклується про безпеку клієнтів і підготував просту інструкцію, що потрібно робити, якщо електролічильник видає нехарактерні звуки, димить або горить. Необхідно:

1. Негайно відключити подачу електроенергії в щитовій.

2. Повідомити про ситуацію в контакт-центр ДТЕК Київські електромережі за телефонами 1588, (044) 202-15-88, +38 (067) 210-15-88, +38 (050) 210-15-88, за допомогою форми зворотного зв'язку на сайті компанії або залишивши повідомлення на сторінці компанії в Facebook.

3. Дочекатися ремонтну бригаду компанії. Фахівці демонтують прилад обліку та зроблять всі необхідні технічні процедури, щоб клієнт міг продовжувати безпечно користуватися електрикою.

Ремонт лічильників повинні здійснювати кваліфіковані фахівці. Не намагайтеся самостійно відключити або замінити прилад обліку, це несе пряму загрозу вашій безпеці.

Якщо видимих пошкоджень лічильника немає, але ви помітили, що прилад перестав працювати, зверніться в один із центрів обслуговування клієнтів або залиште заявку за допомогою дистанційних сервісів на сайті компанії. Новий пристрій ДТЕК Київські електромережі встановить у найкоротші терміни. При поломці лічильника не з вини клієнта компанія безкоштовно замінить пристрій на новий.

Клієнти, які навмисно пошкодили лічильник, повинні будуть сплатити за ремонт або заміну лічильника. Вартість послуги розраховується індивідуально і залежить від типу приладу та ступеня пошкодження.

Правилами роздрібного ринку електричної енергії категорично забороняється:

• порушувати цілісність пломб на лічильниках;

• пошкоджувати матеріали, на яких встановлені пломби;

• пошкоджувати шурупи, на яких закріплений пломбувальний матеріал;

• порушувати цілісність приладів обліку.

«Вечірній Київ» завжди поруч – в Telegram і Facebook!

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *