Тріщини і корозія: коли Південний міст капітально відремонтують

Вікторія Гребінь

Південний міст є однією з найважливіших транспортних артерій. Кожного дня ним рухаються десятки тисяч автомобілів, серед яких чимало вантажівок, – і це дається взнаки.

На Південному мосту регулярно проводяться роботи з його підтримання в належному технічному та санітарному стані, але він потребує саме капітального ремонту.

Мостові опори вкриті тріщинами, захисний паркан знищений корозією, а водії постійно скаржаться на дорожнє покриття.

«Вечірній Київ» дізнався у КП «Київавтошляхміст», що у 2020 році передбачений капремонт деформаційних швів мосту. Але точна дата початку робіт та їхній кошторис наразі невідомий.

– У поточному році планується проведення робіт з капітального ремонту деформаційних швів на естакадній частині Південного мостового переходу. Вартість виконання робіт буде визначена після проведення державної експертизи проекту, – йдеться у відповіді на запит.

У підприємстві додають, що роботи з підтримання в належному технічному та санітарному стані споруд Південного мосту постійно виконуються.

За останніх п'ять років замінили 27 деформаційних швів на Південному мосту. Всього ж на естакадній частині 46 швів і потрібно замінити 19. У КП «Київавтодор» пояснюють, що міст звичайно ж, можливо закрити на тривалий ремонт, але це призведе до транспортного колапсу.

Оператор – Олександр БАРКІН, «Вечірній Київ»

Важливі новини та перевірена інформація в Telegram і Facebook.

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *