Валентин КОВАЛЬСЬКИЙ
Як у столиці виконують міську цільову програму розвитку інформаційно-комунікативної сфери на 2019-2021 роки?
Протягом минулого року в Києві провели інформаційно-комунікаційні кампанії, згідно з ключовими пріоритетами столичного розвитку. Про це говорили на комісії Київради з питань культури, туризму та інформаційної політики.
– Проведено 31 публічний захід із залученням керівництва КМДА та структурних підрозділів, фахових експертів, лідерів громадської думки, депутатів, засобів масової інформації, блогерів, громадських організацій, стейкхолдерів, — розповів директор департаменту суспільних комунікацій Роман Лелюк.
Найпотужнішими були 6 кампаній: «Київська англомерація. Разом сильніші», «Крокуй з Європою – будь екофрендлі», «Київ комфортний», «Київ соціальний», «Київ україномовний-2020», «Нові імена у вулиць Києва».
Завдячуючи профільному Департаменту, киян проінформували про європейські стандарти у сфері енергоефективності та управління відходами: як правильно сортувати сміття, що робити з небезпечними відходами, як бути eco-friendly, як заощадити на комунальних послугах (за допомогою муніципальної програми «70/30»).
– Що ми отримали? Три анімаційні ролики, понад 750 тис. охоплення користувачів соцмереж. 150 осіб залучили на різні заходи, а флешмоб охопив понад 90 тис. користувачів Facebook. Виготовлено 10 тисяч буклетів і 8 тисяч плакатів. Понад 200 тисяч киян та понад 600 тисяч українців прочитали наші публікації, – підсумував Лелюк.
Депутати також ознайомилися зі звітом комунального підприємства «Центр публічної комунікації та інформації» (ЦПКІ) про завдання і заходи на 2019-2021 роки.
– Ми провели 20 кампаній з інформування і комунікації. Вони були пов`язані з публічними заходами і консультацією з громадськістю. Під час фотовиставок соціальних проєктів ми намагались привернути увагу суспільства до проблем дітей-сиріт, людей похилого віку. Левову частку інформаційно-комунікаційних кампанії зайняв громадський бюджет. Організовано близько 150 масових заходів, семінарів, воркшопів. Цього року ми продовжуємо нарощувати динаміку із запуску громадського бюджету-2020, – повідомив в. о. директора Центру Дмитро Кулібаба.
Сьогодні співробітники ЦПКІ орієнтуються не лише на користувачів соцмереж, а й багатьох киян, які не мають доступу до інтернет-простору.
Після активного обговорення члени комісії схвально оцінили звіти профільного департаменту та комунальних підприємств, які відіграють важливу роль у розвитку суспільних комунікацій між владою та киянами.
Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал "Вечірнього Києва" у Telegram та Facebook.
Sourse: vechirniy.kyiv.ua