Подільський міст у Києві будують для автомобілів та метро

На Подільсько-Воскресенському мостовому переході продовжуються інтенсивні роботи з спорудження автопроїзду з правого на лівий берег. На об’єкті працюють 250 спеціалістів під постійним інженерним наглядом.

Сьогодні хід виконання робіт перевірив мер столиці Віталій Кличко. Він обговорив з будівельниками усі нагальні потреби та ключові завдання. За словами Віталія Кличка, до кінця року автосполучення з Троєщиною та масивом Райдужний буде запущено.

– Наприкінці року ми з вами в костюмах Діда Мороза проїдемо всі 12 кілометрів від Верхнього Валу до проспекту Шухевича й відкриємо рух транспорту, – сказав Кличко.

До того часу влада столиці продумуватиме майбутні маршрути наземного комунального транспорту через Подільський міст для жителів Троєщини.

– Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу активно триває і взимку. Незабаром почнеться важливий етап – монтаж вантів, що зв’яжуть мостове полотно з аркою мосту, – зазначив Віталій Кличко. – Усього до початку квітня цього року Київ має отримати 68 тросів, 4 з них вже надійшли на будівництво. Роботи з їхнього встановлення розпочнуть вже в травні цього року і триватимуть до липня.

Нині на будівництві мостового переходу в напрямку Подолу через гавань влаштовані всі опори. Їх можна бачити також на Верхньому та Нижньому валах. Наступний етап робіт на цій ділянці – влаштування мостового полотна. Його встановлять на опори за допомогою кранів – домкратів. Під цим новим полотном потрібно буде також прокласти всі інженерні комунікації – водоводи, силові кабелі. Після цього старий вантовий міст через гавань розберуть. Крім того, через гавань прокладається ще один шляхопровід – у сторону станції метрополітену «Тараса Шевченка». Він нестиме на собі лінію метро з Троєщини, і пересадковий вузол влаштують саме на «Тараса Шевченка».  

За кілька місяців підрядники обіцяють також добудувати частину перегону мосту від дамби Русанівських садів до нового шляхопроводу через залізницю на лівому березі. Там триває процес бетонування опор.

– При будівництві Подільсько-Воскресенського мостового переходу застосовуються передові технології, –​ розповів заступник генерального директора Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд Києва Олександр Здольник. – Це і влаштування литих асфальтобетонів, і за новими технологіями влаштовуємо деформаційні шви. Тут буде сучасне освітлення дороги й світлодіодні підсвітлювачі й декоративна підсвітка самої споруди. Гарантія на асфальтобетонне покриття – 10 років без ремонтів. А сама споруда за проєктом прослужить 100 років. Міст нестиме на собі не тільки транспорт, а й велику кількість інженерних комунікацій: від силових кабелів до теплотрас та водоводів. Заїхати на мостовий перехід після завершення першого етапу його спорудження можна буде з Верхнього та Нижнього валів, а прямуючи з Троєщини, автівки зможуть потрапити на Набережно-Рибальську дорогу через правоповоротний з’їзд. У Деснянському районі мостовий переїзд починатиметься в районі перехрестя проспекту Шухевича та вул. Бальзака. На другому етапі добудовуватимуться інші в’їзди та з’їзди, як на лівому березі – в районі вулиці Алішера Навої (для транспортного зв’язку з Лісовим масивом та Воскресенкою), так і на правому березі в районі Подолу. 

Нині на лівому березі у насипу Петрівського залізничного мосту споруджуються стіни в грунті – для майбутнього метропроїзду. Після цього будівельники спорудять проїзд для автомобілів у місці перетину із залізницею.

Проєктна пропускна спроможність нового мостового переходу становитиме 60 тисяч авто на добу. Тут облаштовано по три смуги для руху авто в кожному напрямку. Це суттєво розвантажить інші транспортні артерії міста, зокрема Північний міст.

– Сьогодні добова інтенсивність руху автотранспорту п’ятьма мостами через Дніпро у Києві складає близько 300 тис. авто. І в «часи пік» пропускна спроможність мостів перевищується майже у 3 рази, – зазначив Віталій Кличко.

Нагадаємо, Подільський міст – найбільший арочний міст у Європі, а сам мостовий перехід від Подолу до Троєщини має довжину близько 12 кілометрів. У його складі також будується метропроїзд, він має п’ять переходів на опорах через водні об’єкти, такі як Дніпро, річка Десенка, озера.

– Місто в повному обсязі фінансує такий великий об’єкт. Близько 3 мільярдів гривень плануємо виділити в 2020-му», – підкреслив Віталій Кличко. – Подільсько-Воскресенський міст будують із 2003-го року. І кілька років будівництво об’єкту було законсервоване. Багато хто обіцяв цей міст добудувати. Але це були тільки обіцянки. Я ж вас можу запевнити: наприкінці цього року ми відкриємо автосполучення ним і після цього розпочнемо будівництво гілки метро на Троєщину, – наголосив Віталій Кличко.

Фото, відео (додається) Андрія ГРИЦЕНКА, Марії ЛИСЕНКО, Бориса КОРПУСЕНКА, «Вечірній Київ»

Використання матеріалів сайту лише з активним посиланням на vechirniy.kyiv.ua

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *