Під час карантину киянам вирішили мільйон комунальних питань дистанційно

Із 18 березня фахівцями ЦКС надано понад 1 мільйон консультацій і послуг із питань житлово-комунального господарства. Щодня – це більше 10 тисяч консультацій: як телефонних та через сайт, так і у Facebook та Skype.

Про це заявив генеральний директор «Центру комунального сервісу» Андрій Щербина. «Центр комунального сервісу» (ЦКС) надає усі послуги дистанційно в умовах запроваджених протиепідемічних обмежень.

– ЦКС за один день повністю перейшов на онлайн-обслуговування, щоб кияни надійно та дистанційно отримували всі послуги і мали змогу залишатися вдома та дотримуватись обмежувальних заходів. Загалом за три місяці роботи, винятково у дистанційному форматі, ми допомогли споживачам житлово-комунальних послуг вирішити 1 195 746 питань, і отримали багато позитивних відгуків щодо нового формату роботи. У період дії протиепідемічних обмежень ЦКС і надалі працюватиме у такому режимі, щоб кожен киянин мав змогу вирішити своє питання, залишаючись удома, – пояснив Андрій Щербина.


З 18 березня фахівцями ЦКС опрацьовано 1 195 746 питань, із яких:

  • 527 433 особових рахунків актуалізовано, зокрема, внесено зміни щодо кількості зареєстрованих у помешканні для нарахувань та оновлено дані щодо повірки чи заміни квартирних лічильників;
  • 448 248 споживачів отримали консультації через сall-центр – (044) 247-40-40;
  • 121 146 показань і консультацій надано за додатковими телефонами;
  • 42 460 скористалися сервісом «Дистанційне обслуговування»;
  • 23 270 проконсультувалися через зворотний зв’язок на сайті;
  • 15 850 киян отримали послуги через месенджер у Facebook;
  • 10 386 споживачів звернулося до ЦКС через Skype;
  • 6 953 відповідей надано на звернення, що надійшли поштою.



Директор підприємства також підкреслив, що для дистанційної оплати за всі спожиті житлово-комунальні послуги «Центр комунального сервісу» пропонує користуватися зручними муніципальними онлайн сервісами: особистим кабінетом на сайті центру та QR-кодом, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. За допомогою цих сервісів, розрахуватися можна як за всі послуги разом, так і за будь-яку окремо без комісії «карткою киянина». 

Нагадаємо, під час гідравлічних випробувань у Києві виявили 700 пошкоджень: скільки усунули.

Дивіться красиві відео та цікаві репортажі на нашому каналі в Youtube!

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *