На Хрещатику відкрили перший міський туристично-інформаційний центр

Вхід до центру розташований біля ЦУМу

У будівлі КМДА по вулиці Хрещатик, 36, запрацював перший міський Туристично-інформаційний центр, в якому гості столиці та місцеві мешканці можна дізнатися про туристичні об’єкти та маршрути Києва.

Заступниця голови КМДА Марина Хонда

«Такі Центри в меріях – звична практика для європейських міст. Кожен охочий може сюди прийти та дізнатися необхідну інформацію про туристичні об’єкти Києва та про актуальні та цікаві екскурсії. Зрозуміло, що зараз, в умовах пандемії, туристична галузь дуже багато втратила. Але, незважаючи на це, столиця все одно залишається популярним містом серед туристів. Зокрема, за 9 місяців наше місто відвідало майже 380 тисяч іноземців», — зазначила заступниця голови КМДА Марина Хонда.

Вона додала, що з початку року Київ відвідали 1,5 мільйона внутрішніх туристів, а загальний туристичний збір склав 34 мільйони гривень.

За словами Марини Хонди, відкриття Туристично-інформаційного центру перед новорічними святами зумовлено тим, що в період канікул Київ розраховує на збільшення кількості гостей. Аби інформувати їх про туристичні послуги, було вирішено відкрити Центру напередодні свята Нового року.

Начальник Управління туризму та промоцій КМДА Марина Радова

«Туристично-інформаційний центр в класичному варіанті — це надання туристам будь-якої інформації про наше місто. Ми плануємо допомагати їм в усіх питаннях, з якими вони стикаються в столиці, — розповіла начальник Управління туризму та промоцій КМДА Марина Радова. — Спвпрацюємо зі столичними туристичними бюро, агенціями, асоціаціями. Турист може обрати собі маршрут та дізнатися, які екскурсоводи його проводять».

Вона нагадалі, що цьогоріч в Жулянах встановили інформаційний термінал для туристів. В планах на наступний рік — відновити потік іноземних туристів до мільйона відвідувачів, але основну ставку роблять на внутрішніх туристів.

У туристично-інформаційному центрі працюють консультанти, наявні мапи центру міста та гід ресторанами Подолу. Також тут розташований термінал, в якому двома мовами (а також у версії для слабозорих) доступна інформація, де зупинитися. поїсти, що подивитися, які сувеніри купити, а також новини, ситуація з ковідом та транспорт міста.

Як розповіли консультанти туристично-інформаційного центру, гостям пропонують 9 екскурсій згідно з концепцією «9-Я», залежно від інтересів туристів — «Я-тусовщик», «Я-містик», «Я-гурман», «Я — споглядач», «Я — дослідник». Наприклад, маршрут «Я-романтик» включає в себе відвідування Маріїнського парку та мосту закоханих, прогулянка набережною Дніпра, а «Я-гурман» — гастротури з куштуванням концептуальних українських страв.

Основні функції Туристично-інформаційного центру:
— надання безкоштовної довідкової інформації мешканцям та гостям столиці про Київ (історія, культура, об’єкти, заклади гостинності, події, транспорт тощо);
розповсюдження рекламно-інформаційної продукції про туристичний потенціал Києва;
— надання інформації щодо авіа/залізничних сполучень;
— надання інформації щодо культурних та розважальних заходів, які відбуваються у місті;
— просування туристичних можливостей Києва серед його відвідувачів.

Центр працює щодня з 9.00 до 18.00

Ще один туристично-інформаційний центр планують відкрити цього року біля парку Шевченка.

Нагадаємо, мобільний додаток та інклюзивний маршрут: що готують туристам Києва у 2021 році

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *