Київводоканал змушує міняти лічильники та застерігає від шахраїв

Киянам почали приходити «листи щастя» від «Київводоканалу» з попередженням про те, що тепер їм платити доведеться за нормами споживання холодної води на кожну зареєстровану особу, а не за квартирним лічильником води тому, що збіг термін повірки лічильника.

На парадних будинків також вивішують грізні оголошення-штурханці про повірку і переведення на оплату за нормами споживання. У листах міститься вимога негайно замовити повірку або заміну лічильника. Найпростіше – зателефонувати у «Київводоканал» та замовити заміну. Оператор одразу оформляє заявку і попереджає, що ви повинні самі купити лічильник та оплатити квитанцію за роботу майстра по заміні приладу. Квитанцію вам надішлють на електронну пошту, якщо правильно розчують по телефону та запишуть вашу електронну адресу. Коли прийде по пошті платіжка, яку маєте сплатити до появи майстра на порозі дому – невідомо. Коли з вами зв’яжеться майстер і прийде до вас у хату – невідомо. Тому, що пів міста зараз подає заявки на повірку та заміну лічильників.

Між тим, «Київводоканал» продовжує кампанію з повірки приладів обліку. В цьому йому допомагають у соцмережах всі, хто причетний до управління містом – від райдержадміністрацій до окремих держслужбовців КМДА.  Ось про що вони нагадують, від чого застерігають і що  радять:

Отже квартирний лічильник води або опалення – комунальний must have, що захищає нас, адже ми сплачуємо лише ту воду й тепло, яке ви спожили.

  • Міжповірочний інтервал складає 4 роки. У разі непроходження лічильником повірки – його слід замінити. Закон говорить: повірка лічильників води та опалення здійснюються за рахунок мешканців (якщо інше не встановлено договором).
  • Повірка проводиться спеціалізованими компаніями, які можна обирати самостійно. Але будьте пильні у виборі: компанії, що пропонують ДОДАТКОВО укласти договори на постачання послуг з «Київтеплоенерго» чи «Київводоканалом» і беруть за це гроші — шахраї!
  • Замовити повірку, заміну чи встановлення квартирних лічильників води та опалення можна на сайті «Центру комунального сервісу» — https://cks.com.ua/services/request. (Відеоінструкція з користування сервісом: https://youtu.be/0IiAadw07pQ). Підтвердження заявки відправляється на електронну пошту.
  • Повірка лічильників води проводиться зі зняттям або на місці. Для проведення повірки без демонтажу, у будинку обов’язково має бути гаряче водопостачання та вільний доступ до квартирного лічильника. Під час повірки лічильник не знімається ні лічильник, ні пломба.
  • Опломбування лічильників здійснюють лише підприємства, що є виконавцями послуг. Для киян це «Київтеплоенерго» та «Київводоканал». Опломбування здійснюється безкоштовно!!!!!!!!!
  • На сайті «Центру комунального сервісу» можна онлайн залишити заявку на опломбування у розділі «Дистанційне обслуговування» — https://cks.com.ua/remote і вона одразу потрапляє до виконавця.
  • Після опломбування, для прийняття лічильника на абонентський облік, потрібно звернутися до одного з 38 сервісних центрів ЦКС (https://cks.com.ua/service-centers) з документами на лічильник та актом опломбування.
  • Показання лічильників води і опалення потрібно передавати з 5го числа по останній день місяця. «Центр комунального сервісу» пропонує 4 зручні пособи передачі показань: через особистий кабінет (https://cks.com.ua/cabinet), за телефоном call-центру (044) 247-40-40, у найближчому сервісному центрі (https://cks.com.ua/service-centers) та під час оплати у терміналах в сервісних центрах.
  • Також передавати показання можна окремо на сайтах виконавцями послуг — «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (https://kte.kmda.gov.ua/…/send_count…/guest_send_current_new) та «Київводоканалу» (http://kvk.meters.com.ua:7480).
  •  

«Вечірній Київ» завжди поруч – в Telegram і Facebook!

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *