Сьогодні, 18 вересня, у Всесвітній день моніторингу якості води, на підприємстві Київводоканал дали відповіді на одні з найактуальніших питань киян, а саме: чи безпечно пити воду з-під крана, та хто контролює її якість?
Контроль якості води здійснюється на таких етапах:
1. Аналізуємо річкову воду, щоб підібрати оптимальне дозування реагентів для очищення.
2. На всіх етапах водопідготовки відбираємо проби, щоб контролювати процес та за необхідності корегувати дози реагентів.
3. Перед подачею в мережу, щоб підтвердити, що до споживачів потрапить якісна та безпечна питна вода.
4. У водопровідній мережі у 35 контрольних точках по всіх районах Києва, щоб впевнитись, що якість води не погіршилась після проходження через труби.
5. Адресно за наявності скарг у споживачів. Але звертаємо увагу, що якість води у квартирі може погіршитись через незадовільний стан внутрішньобудинкової мережі, обслуговуванням якої має займатись керуюча організація (ЖЕК, ОСББ).
– Ми можемо з впевненістю сказати, що кияни отримують питну воду, яка відповідає чинним Державним санітарним правилам і нормам ДСанПіН. В цьому році через пандемію коронавірусу контроль якості питної води та стоків є як ніколи важливим. Влітку Київводоканал брав участь у дослідженні стічних вод на наявність в них вірусу SARS-COV-19, вірусу не було виявлено у жодній з проаналізованих проб, як у неочищених, так і в очищених водах, – йдеться у повідомленні.
Вікторія Гребінь
Читай «Вечірку» в Telegram та Facebook.
Sourse: vechirniy.kyiv.ua