Даша Гришина
Фестиваль соцреклами Molodiya Festival щойно завершився і вже оголосив прийом робіт на наступний рік. Організатори діляться найцікавішими роботами та закликають створювати ролики на актуальні для України й світу теми.
До шорт-листа потрапили ролики з різних країн: Австралії, Португалії, Італії, Індонезії, Угорщини, Індії, Ірану, Білорусі та України.
Основні теми — відповідальне споживання природних ресурсів, секс-просвіта, донорство органів, дестигматизація ВІЛ-інфікованих, вчасне діагностування хвороб і багато інших.
«Нам хочеться, аби магія реклами продавала не тільки тренінги для успішного успіху, а й розв'язувала соціальні проблеми. Нам усім жити у цій країні й на цій планеті, тож якщо маєте хист та трохи часу змінити щось на краще – ласкаво просимо!» – коментує співзасновниця фестивалю Наталя Шевчук.
Пропонуємо ознайомитись із переможцями та їх соціальними рекламами:
- Про без нафтове майбутнє та перехід на електрокари
- Про експлуатацію дитячої праці
- Про адопцію тварин
- Про те, як листівка може врятувати життя
- Про порятунок лелек, які гніздяться на опорах ліній електропередач
Найближчим часом переможці отримують грошові бонуси, ротацію на телеканалах, у кінотеатрах та офлайнових подіях.
Докладніше ознайомитись з фестивалєм можна тут.
За правилами подання роботи на Molodiya Festival 2021 звертайтесь на сайт.
Використання матеріалів сайту лише з активним посиланням на vechirniy.kyiv.ua
Sourse: vechirniy.kyiv.ua