Киянам розповіли, як уникнути помилок в рахунках за воду

Найчастіше помилки трапляються в неправильній передачі показників та оплаті послуг

До плутанини в рахунках за спожиту воду та водовідведення найчастіше призводять помилки споживачів при оплаті послуг та передачі показників. Нарахування можуть бути некоректними, якщо ви, наприклад, оплачуєте менший обсяг водоспоживання, ніж зазначено в рахунку, або не передаєте показники гарячого водоспоживання за наявності бойлера.

У Київводоканалі розповіли про кілька найтиповіших прикладів помилкової передачі показників, яка призводить до плутанини в рахунках.

Оплата меншого обсягу водоспоживання, ніж зазначено в рахунку

Розгляньмо ситуацію, коли споживач має на лічильнику показник 100 кубів холодної води, спожитих за місяць, але з певних причин показники він не передав. Наступного місяця від Київводоканалу приходить рахунок на 102 куб. м, тому що у разі непередачі показників виставляють рахунок на середньостатистичний об’єм споживання цього конкретного домогосподарства, а він становить саме стільки.

Споживач, не відкоригувавши показники лічильників жодним з каналів зв’язку з нами, вирішує просто сплатити так, як у нього на лічильнику — 100 м.куб. Але система в банку автоматично відкидає показники менші, за вказані в рахунку і вважає за правильні більші, тому що автоматично розібратись де сталась помилка система не може — для цього вам треба звернутися до нас. В результаті «не відомо звідки» починає накопичуватись борг.

Як це можна вирішити?

а) Отримавши рахунок з показниками, що не відповідають тим, що у вас на лічильнику, передайте правильні показники через особистий кабінет на сайті Київводоканалу — система перерахує автоматично суму до сплати. (Або зверніться до кол-центру 202-02-02)

б) При різниці в 2-3 куби ви можете також сплатити зазначену в рахунку суму і обсяг води, бо вони перекриються водоспоживанням наступного місяця.

Непередача показників гарячого водоспоживання за наявності бойлера

Якщо ви не користуєтеся гарячою водою з тих чи інших причин – не було потреби в гарячій воді, гаряча вода відсутня, у вас стоїть бойлер тощо – передавати показники все одно потрібно. Пам’ятайте, у Київводоканалі немає відомостей про те, користуєтеся ви послугою централізованого гарячого водопостачання чи ні. Отже, єдиний спосіб уникнути нарахувань – вчасно передати показники, що не змінилися з минулого періоду, тобто «нулі».

Нагадаємо, що Київводоканал НЕ НАДАЄ ПОСЛУГИ ГАРЯЧОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ, нам ви оплачуєте послугу лише за її відведення.

Як це можна вирішити?

Якщо ви з якихось причин не передали показники, або передали їх не вчасно, то нарахування будуть відбуватися автоматично на основі середніх показників попередніх періодів, так працює система нарахувань.

Ситуацію можна виправити, скоригувавши показники лічильників як холодної, так і гарячої води. Це можна зробити онлайн на сайті Київводоканалу через кнопку «Надати показники», завантаживши фотографію лічильника з показниками, що підтверджують вашу позицію. Якщо ви оформили перерахунок онлайн, чи зробили це в ЦКС, то наступного місяця вам прийде платіжка з урахуванням відкоригованих даних.

ТОП-3 ПОМИЛОК при передачі показань лічильників

Нерегулярна передача показань приладів обліку води. Часто люди передають показники лічильників нерегулярно, будучи впевненими, що цього місяця точно передавали, в той час як насправді забули це зробити і цього, і минулого місяця теж.

Передача показників у невідповідні дні. Це ще одна найбільш розповсюджена помилка — абоненти передають показники за аналогією як це роблять для газової служби — з 1 по 5 число місяця, в той час як наші облікові бази саме в ці дні закриті, бо приймають показники з 6 і до останнього числа кожного місяця.

Помилкова передача показань лічильників холодної і гарячої води. При сплаті рахунків в деяких платіжних системах і одночасній передачі показань лічильників, споживачі помилково вписують замість показань холодної показання гарячої води і навпаки.

ЯК ПРАВИЛЬНО ПЕРЕДАТИ ПОКАЗНИКИ

Користуватися системої їх передачі через сайт або особистий кабінет, є можливість коригувати показники без реєстрації у особистому кабінеті (дивитись відеоінструкцію).

ЯК МОЖНА ВИПРАВИТИ ПОМИЛКОВІ НАРАХУВАННЯ ТА НЕПРАВИЛЬНО ПЕРЕДАНІ ПОКАЗНИКИ

Якщо у квитанції більше, ніж на лічильнику, ви можете досить легко їх виправити самостійно в особистому кабінеті на сайті (дивитись відеоінструкцію) або зателефонуйте до нашого кол-центру 202-02-02.

Нагадаємо, Київводоканал отримав «екологічний Оскар»

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *