Киянам повідомили, які дороги та шляхопроводи відремонтували у місті за пів року

Як повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв, нині дорожньо-будівелний сезон у столиці досяг екватору. То що ж встигли зробити за 3,5 місяці?

Завершено: роботи з реконструкцiï та капiтального ремонту 5 об’єктів – вулиць Покровськоï, Пушкінськoï, Туполєва, Микільсько-Ботанічнoï та Академіка Заболотного.

Середнім ремонтом суцiльним покриттям відновлено покриття 33-х вулиць та 10 штучних споруд. зокрема вулицi Золотоворiтська, Тростянецька, Радунська, Березняківська, Архипенка, Бастіонна, Шота Руставелі, Червонопільська, Генерала Наумова, Інженерна, просп. Миру та iншi.

Поступово розвивається велоiнфраструктура

Вулиці Пушкінськa, Рейтарська, Золотоворітська, Заболотного, Ярославiв Вал, Туполєва, В’ячеслава Липинського, Ольгинська, Заньковецька, пров. Володимирський, бульв. Тараса Шевченка, просп. Паладіна – яскравi тому приклади.

Завершуються роботи з влаштування велоз'ïзду з мосту Метро на Набережне шосе.

Для зручностi велосипедистiв розпочато влаштування велопарковок бiля станцiй метро, паркiв, медичних та соцiальних закладiв, адмiнiстративних установ тощо.

Щоб батьки зi спокiйним серцем вiдправляли дiтей до школи, у рамках пiдготовки до нового навчального року 2020-2021 реалiзуємо програму «Безпечна дорога до школи».

195 навчальних закладiв в рамках цiєï програми стануть безпечнiшими з точки зору дорожньо-транспортноï iнфраструктури – бiля них будуть влаштовaнi пристроï примусового зниження швидкoстi, зокрема острiвцi безпеки, вiдремонтовано асфальтне покриття, вiдновлена дорожня розмiтка, замiненi дорожнi знаки, влаштовано тактильну плитку для зручностi людей з вадами зору. На кiнець червня роботи завершенi вже бiля 76 навчальних закладiв, 43 – наразi в роботi.

Безпечнiшими для всiх пiшоходiв стали 13 вулиць Києва, де упродовж останнiх 3-х мiсяцiв були влаштованi острiвцi безпеки. Невдовзi будуть завершенi роботи на розi вул. Академіка Єфремова та провул. Осіннього у Святошинському районi. Комфортнiшими для перетину пiшоходiв, особливо людей похилого вiку, родин з маленькими дiтьми стали численнi наземнi пiшохiднi переходи, на яких влаштовано 188 понижень.

У II пiврiччі  2020 року триватимуть роботи:

– будівництва, реконструкції, капiтального ремонту проспектiв Степана Бандери та Любомира Гузара, вул. Борщагiвськоï, Подiльського мостового переходу, Шулявського та Борщагiвського шляхопроводiв,

– комплексу шляхопроводiв на перетинi вул. Богатирськoï та просп. Степана Бандери i вул. Богатирськоï та Оболонського просп., пішохідних мостiв біля вул. Миколи Василенка та кінотеатру «Лейпциг».

До 117 зросте кiлькicть вулиць та штучних споруд, вiдремонтованих середнiм ремонтом, серед яких вулицi Грінченка, Бориса Гмирі, Братиславська, Пухівська, Оболонська, Якуба Колоса, Івана Франка, просп. Рокоссовського тощо.

До кiнця року планується облаштувати велосмуги на проспектах Любомира Гузара та Степана Бандери, вул. Iвана Франка, Городецького, Бастіоннiй та iнших.

Буде суттєво збiльшена кiлькiсть велопарковок, зручних понижень на наземних пiшохiдних переходах тощо.

– Отже, попереду ще багато роботи i нових об'єктiв! – резюмував Олександр Густєлєв.

Нагадаємо, що «Вечірній Київ» днями поцікавився у «Київавтодорі», чи вистачить грошей на ремонти столичних вулиць та мостів.

Використання матеріалів сайту лише з активним посиланням на vechirniy.kyiv.ua

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *