Киянам повернули 13 мільйонів через неякісні послуги

У 2019 році житлово-комунальна інспекція міста обстежила 527 житлових будинків на основі скарг на якість послуг. У результаті проведено перерахунок на загальну суму понад 13 млн грн.

Про це повідомив начальник Управління (інспекції) самоврядного контролю Станіслав Москалевський.

– Із початку року наша інспекція провела 527 обстежень і перевірок житлових будинків на якість послуг. Ми оперативно реагуємо на звернення киян та моніторимо гарячі лінії 1551 та 1557, а також на нашій сторінці у соцмережі Facebook, – сказав Станіслав Москалевський.

Він зауважив, що ключовою метою роботи інспекції є покращення сервісу та надання якісних послуг. Серед основних пріоритетів – прибирання прибудинкової території та належне утримання дитячих ігрових майданчиків, що стосується більш теплої пори року, а з початком осені – контроль за підготовкою будинків до старту опалювального сезону, взимку – прибирання снігу та контроль якості послуг з теплопостачання.

Станіслав Москалевський зазначив, що в результаті спільних перевірок Управління із виконавцями послуг – керуючими компаніями, тепло- та водопостачальними підприємствами – усунено недоліки, за потребою здійснено перерахунок споживачам.

Нагадаємо, що нещодавно заступник голови КМДА Петро Пантелеєв дав доручення муніципальній інспекції перевіряти адреси, де кияни скаржаться на якість водопостачання й опалення.

«Вечірній Київ» завжди поруч – в Telegram і Facebook!

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *