Киянам порадили, що робити, коли зникла вода в кранах

Літо – час постійних ремонтів мереж води та опалення в столиці, коли доводиться часто місяцями чекати, поки відновлять послуги. Як діяти киянам, якщо з не відомих причин зникла гаряча чи холодна вода, і терміни її повернення не визначені? Управління (Інспекція) самоврядного контролю підказує мешканцям міста, що треба робити.

– Нагадуємо, що в разі відсутності послуги гарячого водопостачання виконавець зобов'язаний інформувати споживачів про терміни усунення аварійної ситуації або завершення планових ремонтних робіт, – говорять в управлінні.

Інспектори контролюють надання послуг у в житлових будинках, і неодноразово виявляли факти, що роботи на мережах безпідставно зупинялися, а терміни виконання ремонту, заміни та відновлення послуги переносилися на невизначений час. При тому мешканців не інформували навіть простими оголошеннями на під’їздах.  

– В подібних ситуаціях необхідно надавати заявки про відсутність послуги за телефонними номерами 044 500 15 57, 15-57, або телефонами диспетчерських служб Керуючих компаній. Також в разі відсутності реагування відповідних служб пропонуємо надавати інформацію в «повідомлення» на сторінку Управління, – радять спеціалісти.

«Вечірній Київ» завжди поруч – в Telegram і Facebook!

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *