Електропостачальник YASNO розповів киянам, як за допомогою месенджера Viber швидко передати показання лічильника та чому це дозволяє економити кошти.
Жителі столиці, які щомісяця передають показання електролічильника до 5 числа, сплачують лише за фактичне споживання. Якщо постачальник не отримує даних, нарахування здійснюються за середніми показаннями, а відтак – сума в платіжці може відрізнятися від обсягу електроенергії, що був використаний протягом останнього місяця.
Зекономити кошти та швидко передати показання можна через чат-бот YASNO у Viber, до якого лише за місяць після запуску приєдналися 17,5 тис. користувачів. Щоб скористатись сервісом, достатньо перейти за посиланням: https://yasno.com.ua/chatbot або відсканувати QR-код на сайті YASNO.
Через чат-бот YASNO можна передати дані за себе, своїх батьків, друзів та сусідів. Крім того, онлайн-помічник має додаткові корисні функції: підкаже, як зменшити витрати на електроенергію до 50%, допоможе замовити консультацію спеціаліста з питань енергоефективності та стане в нагоді при пошуку найближчого енергоофісу та його контактів.
-Кожен клієнт може обрати найбільш зручний спосіб переді показань: Особистий кабінет, форма на сайті, мобільний додаток Kyiv YASNO, повідомлення у Facebook, чат-бот у Viber, за телефонами (044/067/066) 277-18-18 через автовідповідач чи при з’єднанні з оператором. Усі сервіси є зручними та допоможуть кожній родині економити час та гроші, – сказав директор YASNO у Києві Віктор Мельников.
«Вечірній Київ» завжди поруч – в Telegram і Facebook!
Sourse: vechirniy.kyiv.ua