Канатна дорога як вид транспорту в столиці

Канатна дорога як вид транспорту в столиці

У Києві може з’явитися канатна дорога. Це передбачає проєкт генерального плану столиці, зокрема, у Печерському районі.

На семирічний етап передбачається створення канатної дороги, яка з’єднає Хрещатий парк і Труханів острів.

Столичний архітектор Андрій Миргородський розповідає, чому проєкт будівництва канатної дороги в Києві залишається актуальною темою для міста.

«Я займаюся канатною дорогою в Києві вже кілька років. Раніше активно обговорювався проєкт її будівництв від станції метро „Арсенальна“ на лівий берег Києва. Траса цієї канатної дороги мала проходити повз вертолітний майданчик на Парковій дорозі. Було зроблено тільки її концептуальні креслення, які так і залишилися кресленнями», — каже Миргородський.

Фото канатних станцій.

Про канатну дорогу говорять не просто як про туристичний атракціон, а як про повноцінний елемент міського транспорту столиці.

Вона починатиметься з Поштової площі. Її перша черга передбачає будівництво трьох станцій «Поштова площа», «Арка дружби народів», «Труханів острів». Протяжність першої черги «канатки» складе понад 1000 метрів. Для цього необхідно побудувати три станційних комплекси. Передбачається, що це будуть невеликі приміщення, обладнані ліфтами для маломобільних груп населення.

Фото канатних станцій.

«За допомогою канатної дороги ми „вбиваємо кількох зайців“: запускаємо туристів і відпочивальників на Труханів і Гідропарк, а з Русанівки і Левобережки забираємо людей в самий центр міста. Така канатна дорога в перспективі може стати новим видом транспорту для Києва», — запевняє архітектор.

За словами фахівців, орієнтовна пропускна здатність канатної дороги – 2400 людей/год. Пасажирів перевозитимуть в зручних і засклених кабінах. У кожну зможе поміститися кілька людей.

Фото канатних станцій.

Поки точно не відомо, коли стартують роботи з будівництва канатної дороги і скільки коштуватиме разова поїздка в новому транспорті.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *