Аби кияни не хвилювалися щодо якості води у кранах, Київводоканал нагадує про те, що вода проходить ретельний контроль перш ніж потрапити до мешканців будинків.
– Якість питної води у водопровідних мережах Києва відповідає чинним Державним санітарним правилам і нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною, – йдеться у повідомленні Київводоканалу.
Якість води контролюється:
• на етапі водозабору,
• на всіх етапах водопідготовки,
• на виході з водопровідної станції,
• у контрольних точках водопровідної мережі,
• адресно (за наявності скарг споживачів).
– Щодня ми відбираємо та аналізуємо близько 1 000 проб. Контроль здійснюється щоденно за 22-ма, щомісячно за 48-ми та щорічно за 76 показниками, – коментують у Київводоканалі.
Також, якість нашої води регулярно контролюють фахівці Держпродспоживслужби.
Актуальну інформацію щодо якості води можна переглянути на сайті Київводоканалу.
Якщо у вас є скарги щодо якості води, повідомте про це за номером 202-02-02 або 15-81 чи 200-73-01.
– Важливо! Перш ніж телефонувати, переконайтеся, що якість води погіршилась не через ремонтні роботи на внутрішньобудинковій мережі (це явище тимчасове і минає після спуску води впродовж 5-10 хвилин), – наголошують у підприємстві.
Нагадаємо, кияни будуть пити воду без присмаку і запаху хлору.
Вікторія Гребінь
Важливі новини та перевірена інформація в Telegram і Facebook.
Sourse: vechirniy.kyiv.ua