Як зміняться авіаперельоти через пандемію: нові правила

Європа запровадила нові правила безпеки для авіації.

Заходи передбачені новими правилами при користуванні авіатранспортом, який на замовлення Єврокомісії розробило Європейське агентство з безпеки авіації (EASA) та Європейський центр по запобіганню і контролю захворювань (ECDC). У документі містяться рекомендації для пасажирів і працівників аеропортів в умовах пандемії COVID-19.

Перед вильотом

  • Авіакомпанії повинні будуть стимулювати пасажирів, які мають ознаки COVID-19 (температуру, задишку, втрату смаку або запаху) залишатися вдома і взагалі не виїжджати в аеропорт. Такими заходами названі можливість безкоштовного перебронювання квитка або його скасування при пред'явленні довідки від лікаря.
  • Людям, що зустрічають і проводжають, забороняється заходити у термінал. Доступ тепер буде тільки у пасажирів і працівників аеровокзалу.

     

У аеропорту

  • При вході в аеропорт у пасажирів і працівників можуть перевіряти температуру тіла, а ті, у кого температура перевищує 38°C, повинні направлятися на додатковий контроль.
  • Обов'язковим є ретельне прибирання на стаціонарних стійках реєстрації або паспортного контролю.
  • Дистанція між людьми повинна бути 1,5 метра. Для визначення дистанції на підлогу можуть наноситися спеціальні мітки.
  • Відкриття пунктів торгівлі, за винятком важливих сервісів, в аеропортах відкладено.

     

Посадка в літак

  • Біля виходу на посадку, аеропорти повинні будуть розмістити дезінфектори для рук.
  • Якщо посадка проводиться з використанням автобусів, їх число повинне бути збільшено для забезпечення достатньої дистанції в салоні між людьми.
  • Якщо посадка проводиться пішки або через телетрап, в літак будуть запускатися пасажири від останнього ряду до першого.

     

На борту літака

  • Якщо дозволяє завантаження і балансування літака, мандрівники повинні обирати місця якомога далі одне від одного.
  • Пасажирів стимулюватимуть здавати речі в багаж, щоб зменшити в салоні кількість ручної поклажі.
  • Бортпровідники повинні забезпечити відсутність черг в проходах і біля туалетів.
  • Сервіс на борту повинен бути обмежений для зменшення взаємодії між людьми. Заборонено продаж Duty Free та інших товарів, окрім попередньо упакованої їжі.
  • На борту літака за наявності технічної можливості слід збільшити подачу свіжого повітря замість рециркуляції. Заборонено тримати пасажирів в салоні більше 30 хвилин, якщо вентиляція не забезпечена належним чином.

     

Засоби захисту для пасажирів і персоналу

  • Носіння маски рекомендовано після входу в термінал, в літаку і до виходу з аеропорту по прильоту в місце призначення. Виняток зроблено лише для дітей до 6 років і дорослих, які не можуть носити маски за медичними показанням.
  • Персонал, який спілкується з пасажирами, повинен додатково мати рукавички, а співробітники служби авіаційної безпеки – захисні прозорі екрани на обличчі.

Слідкуйте за актуальними новинами на наших каналах у Telegram та Facebook.

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *