Фахівці проводять ремонт обладнання споживача тільки за попереднім викликом. Фото: Київгаз
Жертвою зловмисника може стати кожен, тому важливо бути обачним.
«Київгаз» заздалегідь попереджає про всі ремонтні роботи мешканців та керуючі компанії, які обслуговують будинки (балансоутримувачів), нагадують у компанії Працівники завжди одягнені у форму з логотипом компанії та мають посвідчення з вказаними ПІБ, посадою, а також підписом голови правління.
«Наші фахівці проводять ремонт обладнання споживача тільки за попереднім викликом. Заявку можна залишити за посиланнями чи номерами телефону, вказаними нижче», — повідомляють у «Київгазі».
Представники «Київгазу» не ходять по будинках із пропозиціями продажу чи встановлення обладнання — це один із найпоширеніших видів шахрайства, до якого вдаються зловмисники.
Без попередження фахівець «Київгазу» може прийти для фіксації фактичних показань лічильника.
Якщо у вас виникають підозри, звертайтеся до «Київгазу»:
- в особисті повідомлення Facebook та Instagram,
- в чатбот у Telegram,
- в чатбот у Viber,
- до контакт-центру за телефонами: (097) 495-11-04; (044) 495-04-04.
Обережно, шахраї: столичні поліцейські розповіли, як аферисти ошукують пенсіонерів. Пройдисвіти орудують під виглядом соціальних працівників і представників благодійних фондів.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua