Як киянам з інвалідністю діяти у надзвичайній ситуації

Для людей з порушеннями слуху будуть використовувати розсилку. Фото з відкритих джерел

Уповноважена Київради з прав осіб з інвалідністю Леся Петрівська, розповіла, як діяти у випадку надзвичайної ситуації маломобільним групам населення або сім’ям, де є люди з інвалідністю.

Головний спосіб оповіщення населення про дії при виникненні надзвичайних ситуацій — це передача повідомлення через зовнішні гучномовці, а також через місцеві радіостанції і телебачення, пересувні автомобілі, оснащені гучномовцями.

«Якщо це звуковий сигнал, то як діяти глухим людям та людям з порушеннями слуху? За останні декілька днів отримала безліч запитів щодо безпеки людей з інвалідністю у випадку загострення воєнної ситуації в столиці», — зазначила Леся Петрівська.

Необхідну інформацію зібрали разом із Департаментом муніципальної безпеки КМДА. Ролики із поясненнями опубліковані на сторінці Уповноваженої КМР з прав осіб з інвалідністю.

Для оповіщення людей з інвалідністю зі слуху та зору Райжержавдміністрації мають використовувати звукові маяки, світлозвукові сповіщувачі, засоби аудіокоментування, субтитрування, перекладу жестовою мовою та розсилки текстових повідомлень.

Отримавши повідомлення кожен громадянин повинен діяти без паніки і метушні згідно з отриманими вказівками.

У повідомленні буде: інформація про надзвичайну ситуацію, місце і час виникнення надзвичайної ситуації; територія (райони, масиви, вулиці, будинки), які потрапляють в зони ураження; порядок дій при надзвичайних ситуаціях; інша важлива інформація.

Кожний громадянин, який знаходиться на роботі, повинен виконувати всі розпорядження керівника цивільного захисту, а також брати участь у проведенні аварійно-рятувальних робіт у складі формувань або за вказівками органів управління цивільного захисту.

Якщо громадянин знаходиться вдома при виникненні надзвичайних ситуацій, він повинен:

  • тримати вдома постійно включеними радіоприймачі, телевізори для того, щоб слухати розпорядження і вказівки органів виконавчої влади, управлінь з питань надзвичайних ситуацій;
  • повідомити про отриману інформацію сусідів;
  • приготувати найпростіші засоби: повсякденний одяг, взуття, ватно-марлеві пов’язки тощо);
  • постійно тримати зібраними при собі засоби індивідуального захисту;
  • підготувати медичну аптечку, документи, засоби зв’язку, особистої гігієни, запас їжі та інше;
  • виключити газ, електропостачання та інше, зачинити вікна, кватирки, ущільнити їх;
  • уточнити місце найближчого укриття (підвальне приміщення, метрополітен, паркінг) де можна укритися.

Якщо сигнал застав в транспорті, громадському місці (магазині, театрі, на ринку тощо) необхідно уважно і спокійно вислухати повідомлення, визначитись, де поблизу знаходиться станція метрополітену, укриття і як найшвидше добратися і укритися в них, якщо є час, то якнайшвидше добратися додому і діяти відповідно до отриманих вказівок.

До слова, заступник голови КМДА Петро Пантелеєв поінформував, що підприємства критичної інфраструктури, серед яких «Київтеплоенерго», «Київводоканал», «Київгаз», ДТЕК «Київські електромережі» та інші, готові до роботи в умовах надзвичайних ситуацій й вчора КМДА разом з ДСНС провели перевірку роботи резервної системи зв’язку комунального господарства міста Києва.

Хоча це й застаріла резервна система, але вона забезпечує оперативний зв’язок при відсутності мобільного зв’язку та інтернету.

За словами Петра Пантелеєва, невдовзі містянам продемонструють нові цифрові автономні станції оповіщення. Місто створює сучасну систему оповіщення з автономним енергопостачанням та гнучким способом керування.

Вчора киянам влада міста розповіла про роботу лікарень в умовах військової агресії та укриття для школярів та дітей з дитсадочків.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *