Голосіївський район за підсумками минулого року став найбільш аварійно-небезпечним районом Києва.
Про це повідомляє Центр організації дорожнього руху і публікує звіт, який був презентований в Голосіївській районній державній адміністрації.
– Ми здійснили комплексне обстеження стану вулично-дорожньої мережі Голосіївського району, сформували план поточних робіт, короткострокових та середньострокових проектів розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури, організації дорожнього руху та підвищення його безпеки, – зазначають у Центрі.
Голосіївський район розділили на 16 фокус-зон, визначили проблеми та зміни для кожної.
Приміром, Васильківська фокус-зона.
Проблема: на Амурській площі утворюються затори, наслідок — менше водіїв виїжджають на вул. Васильківську як альтернативу Голосіївському проспекту.
Вирішення: заборонити лівий поворот з Амурської, збільшити кількість смуг виїзду з Васильківської до чотирьох; збільшити кількість смуг виїзду з Максимовича до трьох, одну з них – на Амурську.
Проблема: вулиця Кейсарова із чотирма смугами руху переходить в Охтирський провулок із двома смугами. Ускладнення руху в місці примикання Охтирського до вул. Максимовича.
Вирішення: односторонній рух Охтирським провулком, виїзд лише праворуч.
Проблема: обмежена оглядовість на перехресті вул. Ломоносова та Смольного провулку, відсутність тротуару, перевищення швидкості, хаотичне паркування.
Вирішення: реконструкція перехрестя Ломоносова/Смольного, облаштування «антикишень» на пішохідних переходах.
Проблема: небезпечні пішохідні переходи на вул. Васильківській – в місцях примикання до Бурмістренка та Жуковського.
Вирішення: перепланування руху Васильківською зі світлофорним регулюванням. Запровадження п’яти звужених смуг руху (три – у напрямку Теремків) та двох смуг для поздовжнього паркування; облаштування «острівців безпеки» на перехрестях, які мають бути регульованими. Запровадження «зеленої хвилі».
Проблема: невпорядковане паркування біля інституту Раку на Ломоносова.
Вирішення: запровадження одностороннього руху по Ломоносова та двох смуг поздовжнього паркування.
Проблема: на ділянці Васильківської довжиною 1,5 км між ст. м Голосіївська та Васильківська немає муніципального транспорту.
Вирішення: побудувати тролейбусну лінію по Васильківській.
У повідомленні йдеться, що над поліпшенням дорожньо-транспортної інфраструктури мають працювати усі комунальні підприємства та структурні підрозділи КМДА.
В Голосіївській РДА домовилися тісно співпрацювати з активістами, місцевими мешканцями, аби Голосіївський район став безпечнішим і комфортнішим.
Читайте більше цікавих новин у рубриці "Неофіційно"
Sourse: vechirniy.kyiv.ua