Для Києва розробили новий план Окружної дороги

Вчора, 12 серпня, стартував тендер на проєктні роботи першої ділянки Київської окружної дороги, довжиною 35 км, яка з’єднає траси М-06 Київ – Чоп та М-05 Київ – Одеса. Її можуть почати зводити з наступного року. За попередніми розрахунками, вартість будівництва першої ділянки становитиме 12 млрд грн.

Про це йшлося на презентації оновленого плану будівництва транспортного обходу навколо столиці, який відбувся в Офісі Президента. План мають намір реалізувати до 2025 року в межах Національної програми «Велике будівництво». Вартість його повної реалізації – 85 млрд грн.

Новий план обходу навколо Києва тепер є не кільцевою дорогою, а напівкільцем, яке бере початок від траси М-07 (Ковельська) в районі Клавдієва і завершується на 37 кілометрі Чернігівської траси (М-01). Протяжність – 150 кілометрів.

Дорога матиме шість ділянок та сполучить траси М-07 Київ – Ковель, М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса, Н-01 Київ – Знам’янка, Н-08 Бориспіль – Маріуполь, М-03 Київ – Харків та М-01 Київ – Чернігів. Також будівельники зведуть міст із підходами, протяжністю понад 25 км, через р. Дніпро в районі Українки. Наразі у плані відмовилися від зведення північної ділянки дороги, яка потребувала будівництва моста через Дніпро в районі Вишгорода, і була передбачена у підготовленому Мінтрансом у 2008 році проєкті Київської окружної дороги.

Як вже писав «Вечірній Київ», північно-східну ділянку окружної дороги побудовано від Броварів до Чернігівської траси. Готова і невелика ділянка південного напівкільця – від Ковельської траси до Борисполя. За новим планом, Київська окружна дорога поєднає між собою найбільші міста київської агломерації: Ірпінь, Ворзель, Васильків, Обухів, Українку, Бориспіль та Бровари. Водіям не доведеться їхати на лівий берег столиці з правого через центр міста. КОД допоможе скоротити їм час поїздки на 40-60 хв.

Нагадаємо, що нині через Київ проїжджає понад 600 тис. автомобілів на добу, 40% з яких – транзитом. Київська обхідна дорога допоможе розвантажити столицю від транзитного транспорту й таким чином вбереже місто від негативного впливу фур. Піковий трафік на окремих ділянках становитиме понад 70 тис. автомобілів на добу, сумарний трафік – понад 300 тис. автівок. «Напівкільце» сконцентрує на собі до 70% вантажного транспорту.

Катерина Новосвітня

«Вечірній Київ» завжди поруч – в Telegram і Facebook!

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *