Всі будинкові справи можна вирішити онлайн
У Києві з’явилася онлайн-платформа ДЖЕК, яка допомагає вирішити всі будинкові справи. Тому дуже просто відчути себе супергероєм і управляти своїм будинком через смартфон або ПК.
Останні події з пандемією COVID-19 лише наголосили на необхідності якнайшвидшого запровадження інноваційних рішень в сфері управління багатоквартирними будинками.
ДЖЕК — це онлайн-платформа, яка спрощує взаємодію між мешканцями та управляючою компанію.
Потрібно оплатити комуналку, дізнатись, коли увімкнуть тепло, викликати майстра чи написати звернення управителеві – все тут https://djek.org/
ДЖЕК це все — в одному
Сервіс дає можливість спілкуватись із сусідами, управителями будинку та навіть вирішувати питання з ЖКГ у режимі онлайн.
ДЖЕК дозволяє користувачам:
- оплатити комуналку в кілька кліків і без комісій (електрика, тепло, вода та ін.);
- подати заявку на зміну постачальника газу;
- відправити онлайн-звернення управителю і стежити за статусом виконання;
- проголосувати онлайн за важливі питання;
- викликати кваліфікованого майстра з ремонту (електрика, сантехніка, слюсаря);
- отримувати новини, які стосуються будинку (планові відключення комунальних послуг, ремонти, аварії та ін.).
Платформа ДЖЕК безкоштовна й доступна для ANDROID та IOS або у вебверсії https://cabinet.djek.org/login/phone.
Інна БІРЮКОВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua