ДЖЕК допоможе оплатити комуналку, викликати сантехніка та запросити на чай сусіда

Всі будинкові справи можна вирішити онлайн

У Києві з’явилася онлайн-платформа ДЖЕК, яка допомагає вирішити всі будинкові справи. Тому дуже просто відчути себе супергероєм і управляти своїм будинком через смартфон або ПК.

Останні події з пандемією COVID-19 лише наголосили на необхідності якнайшвидшого запровадження інноваційних рішень в сфері управління багатоквартирними будинками.

ДЖЕК — це онлайн-платформа, яка спрощує взаємодію між мешканцями та управляючою компанію.

Потрібно оплатити комуналку, дізнатись, коли увімкнуть тепло, викликати майстра чи написати звернення управителеві – все тут https://djek.org/

ДЖЕК це все — в одному

Сервіс дає можливість спілкуватись із сусідами, управителями будинку та навіть вирішувати питання з ЖКГ у режимі онлайн.

ДЖЕК дозволяє користувачам:

  • оплатити комуналку в кілька кліків і без комісій (електрика, тепло, вода та ін.);
  • подати заявку на зміну постачальника газу;
  • відправити онлайн-звернення управителю і стежити за статусом виконання;
  • проголосувати онлайн за важливі питання;
  • викликати кваліфікованого майстра з ремонту (електрика, сантехніка, слюсаря);
  • отримувати новини, які стосуються будинку (планові відключення комунальних послуг, ремонти, аварії та ін.).

Платформа ДЖЕК безкоштовна й доступна для ANDROID та IOS або у вебверсії https://cabinet.djek.org/login/phone.

Інна БІРЮКОВА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *