Чому місто обирає дизельні автобуси, а не електричні

Місто закупило 200 сучасних автобусів великої та надвеликої місткості. 

100 з них вже отримані і працюють на найбільш завантажених маршрутах. Інші 100 – будуть отримані до кінця року.

«Значна кількість рухомого складу КП «Київпастранс» – це автобуси, термін експлуатації яких становить понад 10 років. А зношеність автобусного парку комунального підприємства – 75,2%. Тому оновлення громадського транспорту столиці є одним із пріоритетних питань для міської влади,» – зазначив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

Він також пояснив, чому місто обрало зазначені автобуси для оновлення рухомого складу:

  • Придбаний транспорт повністю відповідає вимогам екологічності – нові автобуси оснащені двигунами Mercedes-Benz екологічного стандарту ЄВРО-5.
  • Нові автобуси на 100% пристосовані для маломобільних груп населення: вони мають низьку підлогу, пандуси та спеціальні місця в салоні для маломобільних пасажирів. Окрім того, автобуси обладнані роздільними кондиціонерами пасажирського салону та кабіни водія, системами зовнішнього та внутрішнього відеоспостереження, валідаторами.
  • В умовах пандемії збільшення кількості рухомого складу на маршрутах – це питання безпеки киян та гостей міста. Завдяки новим автобусам на найбільш навантажених маршрутах у години пік вже вдалось зменшити інтервали в середньому на 15-20%. Це допомагає усувати скупчення пасажирів і мінімізувати ризики поширення інфекційної хвороби.
  • Оновлення рухомого складу робить можливою відмову КП «Київпастранс» від таксомоторних маршрутів вже з наступного, 2021 року. Це, в свою чергу, сприятиме зменшенню заторів та покращенню екологічної ситуації в місті.
  • Процедура лізингу для закупівлі автобусів була обрана містом як найбільш оптимальна, виходячи з суми коштів, які необхідні для закупівлі, та нагальної потреби в новому рухомому складі. А виробник «МАЗ» як постачальник автобусів був єдиним, хто гарантував вимоги до якості, інклюзивності, комфорту та дотримання екологічних стандартів свого рухомого складу, та гарантував дотримання термінів поставки автобусів.
  • Також Олександр Густєлєв пояснив, чому місто обирає дизельні автобуси, а не електричні:

    «По-перше, закупівля електробусів вимагає створення «з нуля» дороговартісної інфраструктури з обслуговування та експлуатації таких машин. Крім того, треба врахувати, що електробуси містять батареї, які після завершення терміну експлуатації потребують утилізації. На сьогодні в Україні немає промислових потужностей з утилізації таких деталей, а сама процедура є дороговартісною», – зазначив заступник голови КМДА і навів приклад Сінгапуру, у якому на сьогодні для перевезення пасажирів використовують саме дизельні автобуси і вважають перехід на електробуси економічно недоцільним.

    Але при цьому Олександр Густєлєв запевнив, що протягом 2021-2023 років заплановано поступове впровадження електробусів на маршрути громадського транспорту міста і створення відповідної інфраструктури.

    У Києві поступово розширюється інфраструктура для електричного транспорту. Так, у центрі міста збільшується кількість електрозаправок.

    Sourse: vechirniy.kyiv.ua

    No votes yet.
    Please wait...

    Ответить

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *