Безпека на дорогах: у Києві презентували сигнальний одяг

У рамках Ukrainian Fashion Weeк (UFW) молода українська дизайнерка Анна Гайова, засновниця бренду «Anna Grove» продемонструвала вишукану колекцію одягу зі світловідбиваючими елементами. На таку незвичну ідею її надихнула сумна статистика щодо кількості ДТП за участю пішоходів та велосипедистів.

До слова, лише за минулий тиждень з 1 — 7 лютого чергові Патрульної поліції зафіксували 13 наїздів на пішоходів, з них 4 — на пішохідних переходах.

«Відтепер світловідбиваючі елементи — це не тільки уніформа комунальних служб, а й ефектна, гармонійна деталь елегантного стилю заради безпечного пересування на дорогах. Колекція помітна у світлі фар та ілюмінації із дистанції до 100 метрів та була протестована темними вулицями міста», — коментує дизайнерка Анна Гайова.

Представлена палітра нової колекції бренду «Anna Grove» складається, як з насичених відтінків, так із пастельних: сірий, кемел, вишневий. Але домінуючі позиції займають: жовтий, синій та червоний.

Усі ці кольори влучно поєднуються зі світловідбиваючими елементами. Додаючи в колекцію традиційну гусячу лапку або клітинку, дизайнер підкреслює відчуття опори та стабільності.

Класичне пальто відтінку «кемел» заслуговує особливої уваги. Адже у поєднанні з червоними, вертикальними лініями, які дуже гармонують зі структурою тканини — силует візуально виглядає видовженим. Аби пальто було помітне і водіям, дизайнерка додає по всій довжині об’ємних рукавів світловідбиваючі ґудзики.

«Кожен образ колекції доповнений рефлективними деталями — трикотаж, канти, приховані вставки та безліч ґудзиків, які відбивають вечірнє світло», -додає Гайова.

Дизайнерка продовжує розвивати представлену ідею безпеки на дорозі та вкотре доводить, що не потрібно жертвувати стильним виглядом заради збереження життя.

За словами Анни, головною ідеєю є популярізація тренду на сигнальний одяг, адже він може бути при цьому стильним і елегантним.

«Концепт елегантної безпеки надихає на нові поєднання. Багатофункціональність одягу є однією із вимог сучасного світу та якнайкраще відображає моє власне прагнення до відповідальної моди», — коментує Гайова.

Анна зауважує, що в українців поки що немає тренду носити у темну пору доби одяг зі світловідбиваючими елементами, але досвід багатьох європейських країн доводить, що така дрібниця, як флікер на одязі, суттєво знижує рівень ДТП. Тому у планах Анни Гайової з часом створити повну лінійку одягу, аби усі елементи мали світловідбиваючі деталі.

Вікторія ГРЕБІНЬ, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *