Віднині жителі столиці зможуть замовити і в найкоротші терміни отримати техніку й гаджети, замовлені онлайн на foxtrot.ua

Мережа Фокстрот запустила доставку онлайн-замовлень за 2 години
Мережа Фокстрот запустила доставку онлайн-замовлень за 2 години

Карантин, під час якого стався «бум» затребуваності адресної доставки, стимулював більшість продавців шукати нові рішення і розширювати обсяг своїх послуг. Саме тому мережа Фокстрот, для якої карантинний локдаун став каталізатором розвитку онлайн-продажів, однією з перших серед конкурентів запустила для киян експрес-доставку товарів з категорії побутової техніки та електронних гаджетів. У чому ж її суть?

Вивчивши і проаналізувавши побажання і потреби клієнтів, у Фокстрот взялися за вирішення питання: як забезпечити якісну і безпечну доставку онлайн-замовлень техніки і гаджетів максимально швидко? Рішенням стала колаборація з компанією-перевізником Ipost, бізнес-процеси і функціонал якого відповідають найважливішим аспектам доставки: швидкості, своєчасності та необхідної географії покриття.

«Ідея запровадити нову із залученням кур’єрської служби послугу швидкої доставки народилася в гострий період карантину, коли доставка онлайн-замовлень покупцям додому користувалася підвищеним попитом. Уже нарикінці липня був представлений перший «пілот», а у вересні – послуга повноцінно працює в столиці», – розповів Олексій Зозуля, CEO Фокстрот.

Тепер при оформленні замовлення на сайті foxtrot.ua можна вибрати новий спосіб отримання товару: «експрес-доставка за 2 години перевізником Ipost». Для цього необхідно додати бажаний товар до кошику і у переліку запропонованих способів доставки обрати найзручнійший. Для комфорту покупців запроваджено:

  • сервіс на основі Google Maps, що визначає оптимальний маршрут від точки відвантаження товару до адреси клієнта;
  • налагоджено процес для контролю статусу виконання замовлення і відстеження кур’єра на карті;
  • є можливість вибрати спосіб оплати: попередньо оплатити на сайті картою або кур’єру при отриманні.

Важливий момент: виконання замовлення «експрес-доставки за 2 години» повністю автоматизоване і проходить без участі персоналу компанії. Інформацію про статус замовлення покупець отримує в смс-повідомленні. Також можна відстежувати «шлях покупки» в особистому кабінеті на сайті, через чат-бот в Telegram або Viber. А завдяки інтеграції з додатком Ipost – подивитися місцезнаходження кур’єра на карті і за необхідності – вийти з ним на зв’язок.

Після успішного «пілотування» експрес-доставки у столиці, планується запуск послуги в усіх населених пунктах присутності магазинів Фокстрот, а їх – близько 90.

Відзначимо, у 2018-2019 році компанія провела низку реформ у системі логістики, завдяки якій час на доставку основної низки товарів скоротився до 24 годин. Також популярністю користується послуга самовивозу інтернет-замовлення з будь-якого зручного магазину Фокстрот.

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...

ОСТАВЬТЕ КОММЕНТАРИЙ

Please enter your comment!
Please enter your name here