Валентин КОВАЛЬСЬКИЙ
Зважаючи на зниження своїх доходів, кияни віддають перевагу насамперед предметам першої необхідності.
Сьогодні у столиці збільшується кількість товарів, на які падає попит. Про це стало відомо під час вебінару, організованого для членів Київської торгово-промислової палати.
Найбільше постраждали зоомагазини: обсяги продаж кормів для тварин знизились на 74 %. На третину впав попит на товари краси і здоров’я. Зважаючи на кризу, зменшилися замовлення на купівлю меблів.
– Потрібно більше приділяти уваги клієнтам, проводити різноманітні акції, оформляти клубні підписки і стежити за конкурентами. У нинішніх умовах треба перебудовувати свій бізнес: починаючи з продаж і закінчуючи новими моделями взаємодії, – порадила власниця компанії «Bogushtime» Людмила Богуш.
Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал "Вечірнього Києва" у Telegram та Facebook.
Sourse: vechirniy.kyiv.ua