Які саме кроки робить для цього місто та, що радять киянам експерти із різних країн світу йшлося сьогодні під час конгресу ділового туризму Global MICE Congress Kyiv 2021. У центрі уваги — розвиток індустрії MICE. Це спеціалізована ніша, що є одними із найбільш популярних видів туризму в світі.
ПРІОРИТЕТ ДЛЯ ВЛАДИ
«Це перша наша зустріч щодо ділового туризму з початку пандемії в офлайн форматі. І присутність представників великого бізнесу та послів інших країн свідчить, що іноземці зацікавлені в Києві як центрі ділового туризму. Для себе ми визначили цей напрям як пріоритетний для розвитку. Київ готовий приймати туристів з усього світу та за всіма напрямами сфери», — зазначила заступниця голови КМДА Марина Хонда.
Марина Хонда під час відкриття конгресу. Фото: пресслужба КМДА
Вона також додала, що Київ вже знаний у світі проведеннями грандіозних подій, які збирають гостей з усього світу: Євро-2012, Фінал Ліги Чемпіонів — 2018, пісенний конкурс «Євробачення».
Крім того, у столиці щороку відбувається близько 1500 ділових заходів. Зараз створюються умови, щоб учасники різних симпозіумів та конференцій проводили час комфортно, максимально результативно і цікаво.
Одним із кроків до наближення цієї цілі є підписання Меморандуму про співпрацю між Управлінням туризму та промоцій КМДА та Київською торгово-промисловою палатою. Установи тепер працюють як партнери над створенням сприятливих умов для залучення ділових та туристичних заходів у столицю. Як розповіла начальниця Управління туризму та промоцій КМДА Марина Радова, від проведення конгресів, конференцій, з’їздів та виставок, щорічних інвестиційних форумів бонуси отримують також готелі, екскурсоводи, гастрономічні локації. А це додаткові надходження до бюджету міста завдяки туристичним зборам.
“Сьогоднішні три панелі є дуже змістовними, тож кожен зможе почерпнути для себе цікаву інформацію. Напрацювання цього конгресу будуть чудовим підґрунтям для створення в Києві дієвого MICE-хабу», — зазначила Марина Радова
Афіша заходу
ПАНДЕМІЯ ЗМІНИЛА ГАЛУЗЬ
Керуючий директор лондонської консалтингової фірми MICE Knowledge, що спеціалізується на MICE-індустрії Роб Девідсон розповів, як сильно відобразилася пандемія саме на індустрії бізнес туризму.
«Нетворкінги, нові контакти, живе спілкування — все це призупинила пандемія. Корпоративи у готелях перетворилися у онлайн-засідання. Готелі, ресторани, транспорт залишилися незатребувані. До 2019-го року галузь зростала, збільшувалася кількість бізнес-центрів, просторів для навчання та дозвілля. Зараз індустрія значно змінилася», — констатував Роб Девідсон.
Роб Девідсон. Фото: пресслужба КМДА
Водночас він підкреслює, що є величезний попит на живе спілкування. Проте, уже інші масштаби проведення заходів. Наприклад, стоматологи, намагаються проводити вузькопрофільні семінари: дитяча стоматологія, косметична стоматологія — менші зібрання із більшими вимогами до простору і безпеки.
Роб Девідсон визнає, що після пандемії коронавірусу світ змінився незворотно, і у нашому житті буде більше онлайну, але люди особливо цінуватимуть офлайн.
ПІДКАЗКИ ВІД ЗАКОРДОННИХ ЕКСПЕРТІВ
У межах конгресу міжнародні та вітчизняні спікери поділяться своїм досвідом, історіями успіху та ідеями, що допоможуть представникам органів міської влади спільно з туристичним сектором розробити дорожню карту для успішної промоції Києва як найкращої локації для масштабних МІСЕ-заходів.
Під час засідання однієї із панелей конгресу. Фото: пресслужба КМДА
Так, Рафал Орлицький, віцепрезидент польського MICE кластеру у Кракові розповів, що у 2020 році, коли світ, фактично закрився. Туристична галузь практично завмерла, то від повного колапсу врятував внутрішній туризм, кооперація різних сфер бізнесу і допомога міської влади.
Такий ж досвід і Златана Муфтича, директора Бюро конференцій туристичної ради Загреба. Хоча Хорватія однією із перших відкрила кордони перед туристами, проте без підтримки держави і координації бізнес би не втримався.
«Ми можемо організувати той чи інший захід, але він відбувається у місті, і учасники користуються його інфраструктурою. На це треба зважати. Хороші дороги такі ж важливі, які і першокласні готелі, цікаві пам’ятки можуть справити таке ж сильне враження, як і насичена програма якогось симпозіуму. Тож виходить, що місто є важливим інвестором у привабливість власної MICE-індустрії», — зазначив Златан Муфтич.
А от Аміран Іванідзе, президент Грузинської асоціації ділових подорожей помітив, що у 2021 році значно зріс попит на «заохочувальні поїздки» у його країну. Різні світові компанії організовують для своїх співробітників закордонні навчання, екскурсії, влаштовуючи так званий тімбілдінг. На його думку, у Києва величезні перспективи у цій ніші. Бо ж наше місто має чимало цікавих локацій. Він навіть пожартував, що п’ятизіркові готелі однакові в усій Європі, а от музей у Пирогові — унікальний.
Тамара Бернштейн, регіональна менеджерка по Європі, International Congress and Convention Association (ІССА) — світової асоціації, що надає послуги з проведення різних бізнес-форумів зазначила, що найкращий результат успішної події, це коли її учасники запам’ятовують місто, де вона відбулася.
«Показуючи бізнес туристам щось особливе, те, що є тільки у Києві, ви можете очікувати, що вони повернуться сюди ще раз. Наприклад, у відпустку», — зазначила Тамара Бернштейн.
Тож одним із напрямів розвитку ділового потенціалу міста Києва є проведення в нашій столиці тематичних міжнародних заходів. Членство в ІССА відкриває місту доступ до бази професійних зустрічей різного масштабу, організатори яких (зокрема, бізнес-компанії та асоціації) шукають найкраще місто для проведення тієї чи іншої події. Таким чином, Київ може пропонувати свої локації бізнесменам з усього світу.
Нагадаємо, раніше у Києві обговорили, як розвивати інклюзивний туризм.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua