У столиці відбудеться практикум для тих, кому не вистачає знань в сфері маркетингу.

Громадська організація СІМ запрошує на тренінг «Практикум по створенню бренд-стратегії», який буде цікавий усім, хто планує свою кар’єру у маркетингу або бізнесі або вже займається маркетингом у своїх спільнотах чи ГО.

На тренінгу можна дізнатися:

  • Що таке маркетингова стратегія  її компоненти, обов’язкова підготовка, етапи написання стратегії та її види?
  • Що таке УТП (унікальна торговельна пропозиція)?
  • Про роботу з цільовою аудиторію, трендами та конкурентами;
  • Чому без маркетингових досліджень та УТП неможливо побудувати життєздатну стратегію для бізнесу/організації? 

     

Про це все розкаже Дмитро Тимошенко – бізнес-тренер міжнародної категорії ІСВТ. Працював з OTP-Банк, Salateira, Альфа-Банк, Лімо. Співзасновник та СЕО бренд-консалтингової агенції Molfar та аркетинг директор XYZ – найбільш швидкозростаючої онлайн школи з GameDev в СНД.

Коли: 1 грудня, 19:00-22:00

Де: IHUB (Крещатик, 10)

Вхід безкоштовний. Реєстрація за посиланням.

Ольга Косова

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

ОСТАВЬТЕ КОММЕНТАРИЙ

Please enter your comment!
Please enter your name here