Концептуальна виставка «Бабин яр як Зона відчуження» складатиметься із коротких текстів американо-французького письменника Джонатана Літтела та робіт французького фотографа Антуана д’Агати.

Джонатан Літтел уже звертався до теми Бабиного Яру у своєму романі «Благоволительки». Цього разу Літтел замислюється над місцем Бабиного Яру в житті сучасного Києва. Він підкреслює дисонанс між пам’яттю про жахливі злочини, а саме — розстріл 29–30 вересня 1941 року майже 34 тисяч євреїв, і буденним життям звичайних міських кварталів поблизу Бабиного Яру.

У свою чергу фотограф Антуан д’Агата зображує у своїх роботах пейзажі та мешканців району. Таким чином світлини вступають у «діалог» із текстами Літтела.

Виставка триватиме до 10 жовтня. Її можна буде побачити на рекламних панелях, встановлених між чотирма ескалаторами станції метро «Дорогожичі».

«Разом текст і зображення будуть утворювати поліфонію фуги, ніби прив’язаної музично до руху ескалаторів. Цю „мелодію“ можна вловити під час короткої поїздки вгору або вниз. У такий спосіб ще дорогою до самого Бабиного Яру людина почне замислюватися про трагедію минулого та її місце в сьогоденні», — пояснюють організатори заходу із Меморіального центру Голокосту «Бабин Яр».

Ця виставка пройде в межах заходів до 80-х роковин трагедії Бабиного Яру. Зокрема, 29 та 30 вересня у рамках освітньої програми Національного центру Олександра Довженка «Культурфільм» відбудеться низка показів архівного та маловідомого кіно різних часів — від 1910-х до кінця 1990-х, присвяченого єврейській історії, українсько-єврейським взаєминам, Голокосту.

Ольга КОСОВА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

ОСТАВЬТЕ КОММЕНТАРИЙ

Please enter your comment!
Please enter your name here