Киянам розкриють секрети зеленої гілки столичної підземки

До 60-річчя метрополітену проходить цикл онлайн екскурсій циклу «6х10», учасники яких дізнаються все найцікавіше, найтаємничіше та найважливіше про метро.

Четверта екскурсія циклу «6х10» розповість про народження зеленої лінії метро в 1980-ті та перші роки її існування. Її будували у складний час, коли економіка СРСР руйнувалася на очах, постачання матеріалів було значно ускладнено, а в суспільстві стрімко формувались нові погляди на життя та державу. Все це значно вплинуло як на архітектуру, так і на інженерні рішення, які були застосовані на зеленій лінії. Окрема сторінка цієї історії – архітектура станції «Золоті ворота», яка змінилася майже в останній момент.

Також заступниця начальника Київського метрополітену Наталка Макогон та дослідник Олег Тоцький поговорять про станцію «Театральна», яку було спеціально побудовано заради організації пересадки з нової лінії на існуючу червону. Задля цього проектувальникам та будівельникам довелось вирішувати багато складних завдань і побудувати нову станцію фактично посеред діючої лінії.

Коли: 10 червня о 19:00.

Вартість онлайн екскурсії: 100 грн. Реєстрація.

Для участі у екскурсії необхідно встановити додаток ZOOM Cloud Meetings на телефон або комп'ютер. 

Тривалість трансляції 2,5-3 години.

Нагадаємо, тематичні зустрічі онлайн проводять столичні бібліотеки: розклад

ЦІКАВИЙ ФАКТ



Станція «Театральна» з'явилася лише через чверть століття після сусіднього «Хрещатика» і «Університету» і фактично була вбудована в діючу ділянку, яку довелося закрити в 1987 році на пів року для підключення нових тунелів до старих. Зараз складно собі уявити, щоб перевантажена червона лінія була розірвана на дві частини, та ще й в самому центрі.

Потяги ходили від «Лісової» до «Хрещатика» і від «Святошина» до «Вокзальної». Також від «Вокзальної» до «Університету» по одній із колій ходив човник. Щоб компенсувати розрив у русі поїздів метро, ​​на цей період було відкрито 4 нових автобусних і 3 тролейбусних маршрути; на 5 автобусних і 2 трамвайних маршрутах було збільшено кількість рухомого складу; 4 тролейбусні маршрути тимчасово змінили свою трасу. Завдання було не з простих, адже за добу над розірваної лінією передбачалося перевозити близько 400 тис. пасажирів!

Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал "Вечірнього Києва" у Telegram та Facebook.

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *