Хаб для бізнесу: Київ готовий розвивати діловий туризм

Які саме кроки робить для цього місто та, що радять киянам експерти із різних країн світу йшлося сьогодні під час конгресу ділового туризму Global MICE Congress Kyiv 2021. У центрі уваги — розвиток індустрії MICE. Це спеціалізована ніша, що є одними із найбільш популярних видів туризму в світі.

ПРІОРИТЕТ ДЛЯ ВЛАДИ

«Це перша наша зустріч щодо ділового туризму з початку пандемії в офлайн форматі. І присутність представників великого бізнесу та послів інших країн свідчить, що іноземці зацікавлені в Києві як центрі ділового туризму. Для себе ми визначили цей напрям як пріоритетний для розвитку. Київ готовий приймати туристів з усього світу та за всіма напрямами сфери», — зазначила заступниця голови КМДА Марина Хонда.

Марина Хонда під час відкриття конгресу. Фото: пресслужба КМДА

Вона також додала, що Київ вже знаний у світі проведеннями грандіозних подій, які збирають гостей з усього світу: Євро-2012, Фінал Ліги Чемпіонів — 2018, пісенний конкурс «Євробачення».

Крім того, у столиці щороку відбувається близько 1500 ділових заходів. Зараз створюються умови, щоб учасники різних симпозіумів та конференцій проводили час комфортно, максимально результативно і цікаво.

Одним із кроків до наближення цієї цілі є підписання Меморандуму про співпрацю між Управлінням туризму та промоцій КМДА та Київською торгово-промисловою палатою. Установи тепер працюють як партнери над створенням сприятливих умов для залучення ділових та туристичних заходів у столицю. Як розповіла начальниця Управління туризму та промоцій КМДА Марина Радова, від проведення конгресів, конференцій, з’їздів та виставок, щорічних інвестиційних форумів бонуси отримують також готелі, екскурсоводи, гастрономічні локації. А це додаткові надходження до бюджету міста завдяки туристичним зборам.

Сьогоднішні три панелі є дуже змістовними, тож кожен зможе почерпнути для себе цікаву інформацію. Напрацювання цього конгресу будуть чудовим підґрунтям для створення в Києві дієвого MICE-хабу», — зазначила Марина Радова

Афіша заходу

ПАНДЕМІЯ ЗМІНИЛА ГАЛУЗЬ

Керуючий директор лондонської консалтингової фірми MICE Knowledge, що спеціалізується на MICE-індустрії Роб Девідсон розповів, як сильно відобразилася пандемія саме на індустрії бізнес туризму.

«Нетворкінги, нові контакти, живе спілкування — все це призупинила пандемія. Корпоративи у готелях перетворилися у онлайн-засідання. Готелі, ресторани, транспорт залишилися незатребувані. До 2019-го року галузь зростала, збільшувалася кількість бізнес-центрів, просторів для навчання та дозвілля. Зараз індустрія значно змінилася», — констатував Роб Девідсон.

Роб Девідсон. Фото: пресслужба КМДА

Водночас він підкреслює, що є величезний попит на живе спілкування. Проте, уже інші масштаби проведення заходів. Наприклад, стоматологи, намагаються проводити вузькопрофільні семінари: дитяча стоматологія, косметична стоматологія — менші зібрання із більшими вимогами до простору і безпеки.

Роб Девідсон визнає, що після пандемії коронавірусу світ змінився незворотно, і у нашому житті буде більше онлайну, але люди особливо цінуватимуть офлайн.

ПІДКАЗКИ ВІД ЗАКОРДОННИХ ЕКСПЕРТІВ

У межах конгресу міжнародні та вітчизняні спікери поділяться своїм досвідом, історіями успіху та ідеями, що допоможуть представникам органів міської влади спільно з туристичним сектором розробити дорожню карту для успішної промоції Києва як найкращої локації для масштабних МІСЕ-заходів.

Під час засідання однієї із панелей конгресу. Фото: пресслужба КМДА

Так, Рафал Орлицький, віцепрезидент польського MICE кластеру у Кракові розповів, що у 2020 році, коли світ, фактично закрився. Туристична галузь практично завмерла, то від повного колапсу врятував внутрішній туризм, кооперація різних сфер бізнесу і допомога міської влади.

Такий ж досвід і Златана Муфтича, директора Бюро конференцій туристичної ради Загреба. Хоча Хорватія однією із перших відкрила кордони перед туристами, проте без підтримки держави і координації бізнес би не втримався.

«Ми можемо організувати той чи інший захід, але він відбувається у місті, і учасники користуються його інфраструктурою. На це треба зважати. Хороші дороги такі ж важливі, які і першокласні готелі, цікаві пам’ятки можуть справити таке ж сильне враження, як і насичена програма якогось симпозіуму. Тож виходить, що місто є важливим інвестором у привабливість власної MICE-індустрії», — зазначив Златан Муфтич.

А от Аміран Іванідзе, президент Грузинської асоціації ділових подорожей помітив, що у 2021 році значно зріс попит на «заохочувальні поїздки» у його країну. Різні світові компанії організовують для своїх співробітників закордонні навчання, екскурсії, влаштовуючи так званий тімбілдінг. На його думку, у Києва величезні перспективи у цій ніші. Бо ж наше місто має чимало цікавих локацій. Він навіть пожартував, що п’ятизіркові готелі однакові в усій Європі, а от музей у Пирогові — унікальний.

Тамара Бернштейн, регіональна менеджерка по Європі, International Congress and Convention Association (ІССА) — світової асоціації, що надає послуги з проведення різних бізнес-форумів зазначила, що найкращий результат успішної події, це коли її учасники запам’ятовують місто, де вона відбулася.

«Показуючи бізнес туристам щось особливе, те, що є тільки у Києві, ви можете очікувати, що вони повернуться сюди ще раз. Наприклад, у відпустку», — зазначила Тамара Бернштейн.

Тож одним із напрямів розвитку ділового потенціалу міста Києва є проведення в нашій столиці тематичних міжнародних заходів. Членство в ІССА відкриває місту доступ до бази професійних зустрічей різного масштабу, організатори яких (зокрема, бізнес-компанії та асоціації) шукають найкраще місто для проведення тієї чи іншої події. Таким чином, Київ може пропонувати свої локації бізнесменам з усього світу.

Нагадаємо, раніше у Києві обговорили, як розвивати інклюзивний туризм.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *