У столиці відбудеться практикум для тих, кому не вистачає знань в сфері маркетингу.
Громадська організація СІМ запрошує на тренінг «Практикум по створенню бренд-стратегії», який буде цікавий усім, хто планує свою кар’єру у маркетингу або бізнесі або вже займається маркетингом у своїх спільнотах чи ГО.
На тренінгу можна дізнатися:
- Що таке маркетингова стратегія її компоненти, обов’язкова підготовка, етапи написання стратегії та її види?
- Що таке УТП (унікальна торговельна пропозиція)?
- Про роботу з цільовою аудиторію, трендами та конкурентами;
- Чому без маркетингових досліджень та УТП неможливо побудувати життєздатну стратегію для бізнесу/організації?
Про це все розкаже Дмитро Тимошенко – бізнес-тренер міжнародної категорії ІСВТ. Працював з OTP-Банк, Salateira, Альфа-Банк, Лімо. Співзасновник та СЕО бренд-консалтингової агенції Molfar та аркетинг директор XYZ – найбільш швидкозростаючої онлайн школи з GameDev в СНД.
Коли: 1 грудня, 19:00-22:00
Де: IHUB (Крещатик, 10)
Вхід безкоштовний. Реєстрація за посиланням.
Ольга Косова
Sourse: vechirniy.kyiv.ua