Киянин Олексій Касьяненко проаналізував статистику всіх аварій в Києві за 2016-19 роки, визначив місця концентрації важких ДТП та зробив карту.
Отримані дані він виклав на свою Facebook-cторінку.
– Зараз тільки 6 з 20 камер встановлені в місцях концентрації важких ДТП. Решта камери, звичайно, теж приносять певну користь, але набагато меншу, ніж могли б. Сподіваюся міська влада зробить все залежне, щоб камери автофіксації в Києві встановили в місцях концентрації важких ДТП. А також, щоб в КМДА почали аналізувати подібну інформацію. І Київ став безпечним містом, – написав він.
Резюме аналізу.
Розв'язки-лідери за кількістю важких ДТП:
- розв'язка на Шулявці – 20 ДТП (10 пішоходів);
- розв'язка Столичне-Заболотного – 16 (6);
- розв'язка за північним Мостом (Шухевича-Бальзака) – 15 (10);
- перехрестя пр. Бандери-Богатирська-Оболонський – 14 (5);
- розв'язка Окружна-Глушкова – 11;
- розв'язка на Деміївці – 11;
- пл. Перемоги – 10 (4);
- розв'язка просп. Бандери – Наб. Рибальска – Сталінграда – 10 (4);
- розв'язка Голосіївський просп. – Васильківська – 10;
- розв'язка Перемоги-Кільцева – 10 (7);
- розв'язка м. Харківська – 9 (8);
- розв'язка просп. Григоренко-вул. Ахматової – 9 (6);
- перехрестя Глушкова-Васильківська-Голосіївський – 9;
- Кільцева-Курбаса – 8 (7);
- просп. Шухевича-Перова / Маяковського – 8 (2);
- м. Позняки – 7;
- розв'язка на Броварському біля м. Лівобережна – 6 (1).
Вулиці-лідери за кількістю важких ДТП:
- пр. Перемоги – 68 аварій (30 пішоходів);
- вул. Велика Кільцева – 67 (39);
- Столичне шосе – 60 (24);
- Броварський пр. – 36 (17);
- пр. Бандери (Московський) – 34 (12);
- Харківське шосе – 32 (23);
- вул. Братиславська – 32 (23);
- вул. Заболотного – 31 (17);
- просп. Шухевича (Ватутіна) – 30 (15);
- вул. В. Гетьмана – 29 (18);
- вул. Богатирська – 28 (10);
- Гостомельське шосе – 28 (6);
- просп. Маяковського – 26 (19);
- просп. В. Лобановського (Червонозоряний);
- просп. М. Бажана – 23 (15);
- вул. Щербакова (Щербаківського) – 22 (17);
- Голосіївський просп. – 21 (16);
- бульв. Т. Шевченка – 20 (15);
- Повітрофлотський пр. – 20 (11);
- вул. В. Васильківська – 20 (13);
- бульв. Дружби Народів – 20 (6);
- вул. Оноре де Бальзака – 20 (8);
- Набережне шосе – 19 (8);
- вул. М. Закревського – 19 (17);
- вул. О. Теліги – 17 (6);
- вул. Васильківська – 17 (15);
- просп. Науки -– 17 (13);
- бульв. В. Гавела (І. Лепсе) – 17 (12);
- просп. П. Григоренко – 17 (13);
- просп. Глушкова – 17 (11).
На карті відтінками червоного позначені найбільш проблемні ділянки: чим темніший колір – тим більше концентрація важких ДТП. А отже, ці місця вимагають першочергової уваги. Інтерактивна карта.
– Це в першу чергу вулиці проспект Перемоги, вул. Велика Кільцева та Столичне шосе, де кількість важких ДТП перевершує найближчих «конкурентів» мінімум в 2 рази!
А камери встановлені лише на Столичному і не покривають, навіть, її потреб, – зауважив Олексій. – Але швидкість, це не єдина проблема – домінування постраждалих пішоходів на всіх проблемних ділянках говорить про те, що немає і зручної інфраструктури. Наприклад, на проспекті Перемоги всі водії розганяються щоб швидше доїхати до наступної пробки або розв'язки (де, зазвичай, і трапляються важкі ДТП). А пішоходи постійно перебігають проспект нагорі. Можливим виходом буде знизити швидкість, прибрати відбійник, поставити камери і зробити перехрестя. Тоді швидкість потоку буде регулюватися світлофорами на перехрестях, люди будуть комфортно і безпечно переходити по наземному переходу, а водії отримувати більшу мобільність і зможуть йти вліво там де, їм потрібно, а не концентрувати потоки на Шулявській і Повітрофлотському? Крім того, у нас в місті зараз дуже багато нерегульованих перехресть, причому навіть на жвавих вулицях. Раніше в цих місцях стояли світлофори з кнопкою – зараз їх практично скрізь познімали.
Нагадаємо, місто оскаржує в суді рішення про скасування пішохідної зони на Подолі.
Дивіться красиві відео та цікаві репортажі на нашому каналі в Youtube!
Sourse: vechirniy.kyiv.ua