Історія міста в особистостях та артефактах: музей Києва презентував нову айдентику

Марія КАТАЄВА

Хвиля візуальних змін дійшла і до Музею історії міста Києва. Випускниця школи дизайну Projector Юлія Строй розхробила для закладу новий логотип та айдентику, яку музей планує використовувати у комунікації з відвідувачами — на квитках, рекламі, брендованій продукції, в соціальних мережах. 

Музей історії міста Києва – це складна структура з довгою назвою, що займається багатогранною діяльністю, орієнтується на широку аудиторію і розташована по усьому місту у 9 різних філіях. Тож об’єднати усе це в одну візуальну систему було непростим завдання. Також замість довгої назви Музей історії міста Києва планують використовувати коротку Музей Києва, таким чином підкреслюючи, що Музей Києва – це музей не лише про історію, а й про сучасність міста.

«У нас відбувається багато класних масштабних проєктів, які часто не отримують гідної уваги з боку аудиторії та ЗМІ. Це пов’язано в першу чергу з тим, що образ музею як інституції не є цілісним та впізнаваним. Це підтвердило дослідження – аналіз ринку, аналіз конкурентного середовища та опитування цільової аудиторії. Тому ми звернулися за допомогою до професіоналів – випускників школи дизайну Projector. Ми мали щастя обирати аж між 17 варіантами брендингу. Усі вони були чудовими, та той варіант, який запропонувала Юлія Строй, здався нам найбільш співзвучним із нашими цінностями та тим вектором розвитку, який ми бачимо у майбутньому», — прокоментувала РR-менеджерка музею Ірина Ковалькова.

Логотип музею доволі строгий і стриманий. Монограма «МК» виглядатиме гармонійно у консервативній діловій комунікації, а також вона викликає безліч різних асоціацій. Хтось бачить у ній розгорнуту книгу, хтось – щит, а комусь лого нагадує позначку локації на карті.

У чатах часто використовуються смайлики та стікери, які можуть заміняти цілі речення. Тому важливою функціональною частиною нової айдентники стали характерні стікери-ілюстрації, що вирізнятимуть Музей Києва з-поміж інших музеїв. Також ці ілюстрації виконують об’єднуючу функцію: через зображення персоналій Грушевського, Пушкіна, Булгакова, Шолом-Алейхема та інших ми нагадуємо, що Музей Києва – це структура, що складається з 9 філій.

На стікерах ми бачимо символи Києва: каштан, Батьківщину-матір, визначних постатей, як архітектор Владислав Городецький та акторка Марія Заньковецька. До речі, в історичній експозиції музею є туалетний столик Заньковецької. Він привертає увагу відвідувачів, люди часто фотографуються у її дзеркалі, тому у музеї вирішили додати і її портрет до наших стікерів, хоча у столиці є й окремий музей Заньковецької. Адже загалом Музей Києва — це про усіх видатних особистостей столиці. А чоловічки та тваринки  — це керамічні іграшки давньоруської доби, які експонувалися минулого року на виставці "Традиційні ґаджети".

«Музей у класичному розумінні – достатньо холодна та закрита інституція, яка ніби дивиться на відвідувача трохи звисока. Мені хотілося зробити музей ближчим до свого відвідувача, а його образ більш людяним, теплим та привітним. Бо сьогодні музей є місце мспілкування та обміну знаннями, куди хотілось би постійно повертатися, щоб гарно провести свій час», — зазначила дизайнерка Юлія Строй. 

Кольори айдентики максимально київські: спокійний глибокий зелений, який живе у кожному дереві на схилах Дніпра та насичений яскравий помаранчевий, який світиться заходами сонця понад міськими забудовами. 

У закладі очікують, що з новою айдентикою з’явиться і новий Музей Києва, який зможе заявити про себе як про сучасний, комунікабельний та інтерактивний виставковий майданчик високого рівня. Дизайн-код впроваджуватиметься поступово: спершу замінять зовнішню комунікацію у соціальних мережах, афіші та анонси виставок і заходів, а згодом сподіваються запустити лінійку мерчу.


«Музей Києва має довгу і складну долю: ми пережили декілька переїздів, втрату Кловського, буремні події Майдану… Досі наводимо лад у фондах. Але замість того, щоб бідкатися про лиху долю – працюємо над створенням «нового музею». Хочемо змінити нудну «консервну банку» на сучасну платформу соціокультурної комунікації для всіх і кожного, презентувати історію міста та країни у різноманітних її проявах: визначні події, мистецтво, науку, релігію та соціальні аспекти. Музей Києва – місце, де кожен віднайде щось цікаве і корисне для себе, незалежно від віку, статусу та поглядів, буде вражений і задоволений. І звичайно ж, все це неможливо без відповідної айдентики, що чіпляє», — поділилася планами на майбутнє кураторка виставок та заходів Олена Сидоренко. 



Нагадаємо, у четвер та п'ятницю у музеї проводять віртуальні екскурсії подіями Бабиного Яру.

Читай «Вечірку» в Telegram та Facebook. 

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *