Кожному власнику підприємства відомо, що господарську діяльність організації – це складний процес. Такий процес може включати зміни курсу діяльності підприємства, його реструктуризацію та інші перетворення. Однією з практик без якої неможливе перетворення організації є внесення змін до регламенту компанії. Ви можете внести зміни до статуту підприємства на https://zkg.ua/.
При підставі нової організації, це можливо, наприклад ТОВ до її регламенту вносяться основні відомості про організацію, наприклад такі:
- Найменування організації (повне чи скорочене).
- Органи управління організацією, їхньої компетенції.
- Послідовність входу та виходу та підприємства.
- Види економічної діяльності.
- Повноваження та компетенції керівника підприємства.
Юридичні підстави зміни регламенту підприємства
В основному бізнес починає свою роботу в умовах обмеженості фінансових ресурсів та одному або двох напрямках ведення господарської діяльності. Підприємства на момент заснування та у процесі активного розвитку сильно відрізняються. Часто момент реєстрації підприємства є досить стрімким. Надалі власник чи директор підприємства може і повинен вносити зміни до статуту підприємства, така проблема чекає на кожен бізнес.
Оформлення нового статуту: послідовність дій
Необхідність внесення змін до регламенту підприємства може знадобитися абсолютно будь-якої організації незалежно від організаційної та правової форми. І така потреба може виникати неодноразово під час діяльності. Процедура зміни регламенту може знадобитися в таких випадках:
- Зміни у паспорті підприємства.
- Освоєння нових видів діяльності.
- Зміна у розмірі статутного капіталу.
- Зміни до регламенту, пов’язані зі зміною складу засновників компанії.
- Новий розподіл часток для підприємства.
- Зміна адреси підприємства.
Внесення змін до основного документа ТОВ, які документи необхідно зібрати, щоб внести зміни згідно з українським законодавством.
При ухваленні рішення про внесення змін до регламенту підприємства потрібно зібрати таку документацію:
- Заява на внесення до статуту підприємства.
- Протокол загальних зборів засновників чи рішення власника компанії.
- Редакція нового регламенту підприємства.
- Квитанцію про сплату адміністративного збору.
- Посвідчення особи, що подає заяву, про наділення її такими повноваженнями.
- Паспорт особи, яка подає заяву на зміну статуту підприємства.
- Інша документація, яка може знадобитися для внесення правок до статуту підприємства.