«За період локдауну ми зрозуміли: онлайнові професії набуватимуть усе більшої популярності. Ми хочемо підтримати нашу молодь у такі непрості часи — надати базові знання з популярної професії інтернет-маркетолога. Після курсу ми очікуємо, що у слухачів з’явиться більше інтересу до професії та розуміння механізмів роботи», — стверджує директор Київського молодіжного центру Андрій Омельченко.
Курс триватиме майже місяць: із 11 до 25 травня. За цей час учасники розберуться у таких темах, як:
Курс стане корисним маркетологам-початківцям, молоді, яка хоче освоїти нову галузь знань, і тим, хто має бажання просувати власні послуги в інтернеті.
Для участі необхідна реєстрація. Після реєстрації учасники отримають посилання на онлайн лекції.
Нагадаємо, події для молоді у столиці: політична кар’єра та тренування
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua