У МОЗ зазначають, що головна мета такого сервісу — спростити життя пацієнтам та лікарям.
«Насамперед ми хотіли спростити роботу лікарів і пацієнтів, адже листок непрацездатності може формуватися не лише у випадках хвороби. Є ще низка випадків, відповідно до яких особа має право на тимчасову непрацездатність згідно з законодавством України, наприклад, у разі усиновлення дитини», — сказав Ярослав Кучер.
У МОЗ уже розробили зміни до деяких постанов Кабміну щодо роботи Електронного реєстру листків непрацездатності. Наразі проєкт перебуває на розгляді в уряді, тому найближчим часом очікується позитивний розгляд.
У перший період електронні лікарняні існуватимуть паралельно з паперовими. На практиці електронний листок непрацездатності передбачає розмежування зон відповідальності медичної сторони та соціальної (щодо питань страхових виплат).
«Наше завдання — не просто перевести той чи інший документ в електронну форму. Ми хочемо, щоб листки непрацездатності стали елементом електронної системи охорони здоров’я і були доступні у всіх реєстрах. Щоб пацієнтові не потрібно було носити його із собою і видруковувати», — зазначив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер.
Розробкою відповідного функціоналу МОЗ займається спільно з Мінсоцполітики, НСЗУ, Фондом соціального страхування, Пенсійним фондом, а також ГО «Разом проти корупції» та Фондом Східна Європа.
Нагадаємо, в Україні почне діяти швидка аеромедична допомога, за ініціативою двох міністерств — МВС і МОЗ відновлюється система аеромедичної евакуації, пілотний проєкт запустять у Києві.
Михайло ЗАГОРОДНІЙ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua