Через складну епідеміологічну ситуацію з коронавірусом у Києві, з 12 жовтня всі центри обслуговування споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» припиняють особистий прийом абонентів.
– Більшість питань, що стосується роботи нашого підприємства, ви можете вирішити з дому, звернувшись до нас телефоном, електронною поштою, скайпом, – зазначають у Київводоканалі.
Перелік послуг, які можна отримати дистанційно, можна переглянути тут:
Контакти фахівців Центрів обслуговування споживачів Київводоканалу розміщено за посиланням:
Також у Київводоканалі нагадують, як передати показники лічильників через головну сторінку сайту Київводоканалу.
Нагадаємо, Київ перейшов до помаранчевої зони.
Оксана Миколаєнко
Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал «Вечірнього Києва» у Telegram та Facebook.
Sourse: vechirniy.kyiv.ua