Майже 8 млн грн штрафних санкцій через порушення прав споживачів накладено в Києві у 2020 році.
Фахівці Управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві слідкують за недопущенням суб’єктами господарювання противоправних дій до споживачів. Це стосується різноманітних сфер життєдіяльності населення: при здійсненні продажу товарів, отриманні побутових послуг, житлово-комунальних послуг тощо.
Загалом за перше півріччя 2020 року через порушення прав споживачів було ініційовано накладення штрафних санкцій на суму 7 944 111 грн, сплачено порушниками суму майже мільйон грн.
Порушення-лідери цього року:
- Невчасне повернення коштів за квитки на культурно-розважальні заходи (концерти, вистави тощо) які були скасовані або перенесені у зв’язку з карантином.
- Не повернення коштів за ненадані туристичні послуги.
- Скарги на неякісні послуги сфери житлово-комунального господарства.
У сфері торгівлі:
- Не відповідність цінника та розрахункового документа.
- Неналежна якість придбаних через мережу Інтернет товарів.
- Невчасне повернення коштів за товар належної якості.
- Ненадання достовірної та своєчасної інформації про продукцію.
Штрафні санкції були застосовані за результатами здійснення заходів державного нагляду контролю: планові перевірки та позапланові – за зверненням громадян.
«Вечірній Київ» завжди поруч – в Telegram і Facebook!
Sourse: vechirniy.kyiv.ua